クセルクセスアカデミー

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
クセルクセスアカデミー

Welkom op Xerxes Academy.

+4
Chiki
Akio.
Ichiru
Xerxes-Senpai
8 plaatsers

De bibliotheek

Yumi
    Yumi

Aantal berichten : 187
    Registratiedatum : 07-11-10

De bibliotheek - Pagina 4 Empty Re: De bibliotheek

Bericht  Yumi di nov 09, 2010 7:16 pm

"Mh, spannend." Ik keek naar Akio en glimlachte even. Ik vroeg me af hoe het was om een half vampier te zijn. Eigenlijk was ik blij dat ik geen geboren vampier was. Misschien moest ik het me dan voorstellen als half mens, half vampier en dat kon ik me nu inbeelden, anders niet. Ik keek ze met een scheef hoofd aan en beet vrolijk op mijn lippen.
    Ichiru
    Ichiru

Aantal berichten : 113
    Registratiedatum : 06-11-10

Bericht  Ichiru di nov 09, 2010 7:18 pm

Ik keek naar Una 'hey reusje.. gaan we nog zoeken naar jou krachten boek of blijven we hier staan zoals die stoffige boeken?' zei ik plagerig.
    Akio.
    Akio.

Aantal berichten : 279
    Registratiedatum : 08-11-10
    Leeftijd : 28

Bericht  Akio. di nov 09, 2010 7:19 pm

'Dan worden je nagels wit..En bij teveel bloed blauw' vertelde ik haar rustig. Ik keek even naar Yumi met een beetje een scheve grijns op mijn gezicht. Ik merkte dat ik wat meer glimlachte en dat voelde wel goed. Ik keek even naar Yumi, ze was een vampier. Hoger in rang, dat was wel waar. Maar zo zag ik haar niet moet ik bekennen.
    Una
    Una

Aantal berichten : 65

Bericht  Una di nov 09, 2010 7:21 pm

Ik grinnikte en keek op naar hem. ' Ja ja ' ik stak mijn tong uit en liep naar de letter K. ' Kom je? ' plaagde ik hem weer terug. Ik wiebelde met mijn wenkbrouwen en keek tussen de boeken.
    Samantha
    Samantha

Aantal berichten : 181

Bericht  Samantha di nov 09, 2010 7:22 pm

Ik stak zonder dat ik het wist eventjes mijn tong uit, ik beet er half in. Dat was nu eenmaal als ik weer gek begon te doen. "Ik heb liever wit hoor, of blauw. Lichtblauw." Grapte ik. "Zwart lijkt.. zo sober." Zei ik glimlachend. Ik keek hem kort aan. "Sorry.. Het was niet zo bedoelt. Alleen.. de kleur." Ik zuchtte, dit moest ik gaan afleren..
    Yumi
    Yumi

Bericht  Yumi di nov 09, 2010 7:23 pm

Ik keek even naar Akio. "Ben je je hele leven lang al een half vampier?" vroeg ik nieuwsgierig. Eigenlijk ging het me niets aan, maar ik kon er niets aan doen. Ik wou het gewoon graag weten. Ik was te nieuwsgierig om vragen die in mijn hoofd spookten voor me te laten. Ik keek even naar Sam en vroeg me af wat zij was.
    Akio.
    Akio.

Bericht  Akio. di nov 09, 2010 7:24 pm

Ik grijnste. 'Ja, ik had ook liever een ander kleurtje gehad. Maar zwart is wel het beste te combineren met dingen en valt het minste op.Wat zou jij denken als je een jongen met knalroze nagels zou zien lopen..' zei ik grijnzend tegen haar. 'En ja, al mijn hele leven lang. Mijn vader was namelijk een vampier en mijn moeder een halfvampier, dus eigenlijk ben ik voor driekwart vampier.' antwoordde ik op Yumi's vraag. 'Ben jij je hele leven al vampier?' vroeg ik terug.
    Ichiru
    Ichiru

Bericht  Ichiru di nov 09, 2010 7:25 pm

'Okeya' zei ik met een lachje. Ik liep richting de K, de K van krachten. Ik vroeg me af waarom ze dat boek eigenlijk zocht, mijn kracht zou daar zoiezo tussen staan. Een demon... die in de echte menselijke boeken super verschrikkelijk werden getekent, alsof ik een staart had en een rode huidskleur en hoorn. Soms hadden mensen echt fantasy.. maar dit was ook niet echt mijn echte staat.. ik heb eigenlijk zilver haar maar dat wist niemand.
    Samantha
    Samantha

Bericht  Samantha di nov 09, 2010 7:27 pm

Ik lachte. "Ik zou verkeerde dingen gaan denken." Ik keek kort naar Yumi en glimlachte. Vampier, half vampier en soort van elf-achtig kind. Ik grinnikte bij het gedacht. "Akio, Yumi. Als ik zou mogen vragen.. Wat voor krachten hebben jullie?" Vroeg ik zachtjes, bang dat ik iets fout zou zeggen ofzo.
    Yumi
    Yumi

Bericht  Yumi di nov 09, 2010 7:28 pm

Ik tuitte bedenkelijk mijn lippen, twijfelend of ik het hem zou vertellen. Maar, waarom zou ik het niet doen, dat was een betere vraag. Hij vertrouwde het mij toe, dus waarom zou ik het hem niet toe vertrouwen? Ik glimlachte even terwijl ik mijn hoofd schudde. "Nee, vier jaar," zei ik toen. Ik keek op naar Sam en beet zachtjes op mijn onderlip. "Wat ben je?" vroeg ik even wantrouwend. Niet om gemeen te doen, maar je wist het maar nooit.
    Akio.
    Akio.

Bericht  Akio. di nov 09, 2010 7:31 pm

Ik knikte even naar Yumi. 'Ik heb als kracht ijs.' zei ik luchtig. Ik was eigenlijk altijd eerlijk en gaf antwoord op alle vragen. Eigenlijk was ik benieuwd naar de reden dat Yumi pas vier jaar vampier was maar dat zou ik wel een andere keer vragen. Even keek ik van Sam naar Yumi. Ik vond ze aardig, en dat dacht ik niet snel over iemand.
    Samantha
    Samantha

Bericht  Samantha di nov 09, 2010 7:33 pm

Ik keek op naar Yumi toen ze het vroeg en glimlachte kort. "Een Faerie." Zei ik glimlachend. Het was niet echt zo bekend. "Elf achtig wezen, maar zonder puntoren, de meeste kunnen ook niet vliegen." Legde ik een beetje uit. Toen ik hem hoorde antwoorden keek ik hem vol nieuwsgierigheid aan. "Hoe vét?" Zei ik nogal enthousiast. "Komop, je kan een klein vijvertje laten bevriezen, je kan schaatsen op dat vijvertje, je.. Weet je wel niet hoe veel geluk je hebt?" Lachtte ik.
    Yumi
    Yumi

Bericht  Yumi di nov 09, 2010 7:35 pm

Ik keek verbaasd naar Akio, maar op het moment dat ik het door had stopte ik meteen met die blik. Zijn kracht was het tegen overgestelde van dat van mij. Vuur. Ik keek even naar Sam die op Akio zijn reactie door ging en besloot me toen stil te houden, wat ik best wel fijn vond, aangezien ik niet wist of dat ik dat vuur wel fijn vond aangezien ik er nog niets van snapte. Ik kreeg nog niet eens het kleinste vlammetje in mijn handen, ik zou me moeten schamen, tenzij ik niets vertelde. En dat hoefde op deze manier ook niet.
    Akio.
    Akio.

Bericht  Akio. di nov 09, 2010 7:36 pm

Ik grinnikte even. 'Ja, dat kan ik. En nog een paar dingetjes. Maar wat is jouw kracht dan?' vroeg ik haar terug. Er werd door iedereen erg vrolijk gereageerd op mijn kracht. Kennelijk was het erg gaaf. Oké ik was misschien wat sterker dan de meeste halfvampiers, maar bijna elke had zo'n kracht had mijn vader gezegd. Of had hij gelogen.
    Samantha
    Samantha

Bericht  Samantha di nov 09, 2010 7:40 pm

Ik grijnsde breed en draaide mijn hoofd wat om naar Yumi. "En jij?" vroeg ik nieuwsgierig. Ik keek weer om naar Akio en beet op mijn lippen. "Telekinese.. Niet echt.." Ik keek even moeilijk. "De tofste kracht.." Ik keek hem kort aan en probeerde wat te glimlachen. Dat kon tot ver gaan, mijn kracht. Alleen al als ik dénk dat het voorwerp zou moeten verplaatsen doet het al wat ik het vroeg. Enorm irritant..
    Yumi
    Yumi

Bericht  Yumi di nov 09, 2010 7:42 pm

Ik keek verbaasd op en perste mijn lippen op elkaar. "Dat, p-, he-, nou," begon ik te stamelen. "Vuur, of, eigenlijk pyrokinese," gleed uit mijn keel. Ik glimlachte ongemakkelijk en luisterde toen naar haar kracht. Ik bedacht me hoe het zou zijn om dingen te kunnen verplaatsen. Soms wel handig, leek mij.

Laatst aangepast door Yumi op di nov 09, 2010 7:46 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    Akio.
    Akio.

Bericht  Akio. di nov 09, 2010 7:44 pm

Ik knikte even. Daarna keek ik naar Yumi, benieuwd naar haar kracht, wat dus kennelijk vuur was. Dat andere woord ging verloren in mijn gedachtes, het was iets te moeilijk. Interessant dat ze de tegenovergestelde kracht van mijzelf had. Mooi vond ik het wel. Ik vroeg me af hoe goed ze al was.
    Samantha
    Samantha

Bericht  Samantha di nov 09, 2010 7:47 pm

Damn, effe eten.
    10 of minder. xd
    ~
    Of toch nog effe wachten. Fout gehoord. XD
    ~

Ik keek op toen ik het tegengestelde hoorde van zijn kracht. "Interessant." Vloog er van mijn lippen af. "Heb jij het dan vaak warm? Heb je het überhaupt ooit koud?" Vroeg ik misschien iets te nieuwsgierig. Ik keek eventjes moeilijk, misschien moest ik me wat inhouden. "En dan kom ik daar aan met mijn telekinese, terwijl jullie allebei zo'n gave krachten hebben.."

Laatst aangepast door Samantha op di nov 09, 2010 7:51 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    Yumi
    Yumi

Bericht  Yumi di nov 09, 2010 7:49 pm

Eetsmakelijk. ^^
    -
    Ik negeerde haar vraag, ze wist nu wat mijn kracht was, maar ze hoefde niet te weten dat ik me er geen raad mee wist. "Telekinese lijkt me juist handig." Ik glimlachte even. Ik hield er niet zo van als mensen zich zelf gingen weg drukken omdat ik iets had wat zij niet hadden. Dan voelde het alsof dat mijn schuld was en ik wou dat niet veroorzaken. "En op zijn manier ook speciaal," voegde ik er aan toe.
    Samantha
    Samantha

Bericht  Samantha di nov 09, 2010 7:56 pm

Het viel me ergens op dat ze mijn vraag had ontweken, maar ik besloot er niet over door te gaan. Ze zou deze niet zonder enige reden hebben genegeerd, dus nam ik er ook vrede mee. Het zou niet helpen er over door te drammen. "Niet als heel de kamer rondzweeft als je eens een boze droom hebt." Zei ik een beetje schamend. En dan ging het tot de grote, zware meubelen tot kleine sieraden.. Ik zuchtte zachtjes en stak opnieuw mijn lolly in mijn mond.

Laatst aangepast door Samantha op di nov 09, 2010 8:13 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    Una
    Una

Bericht  Una di nov 09, 2010 7:59 pm

Ik keek even kort naar hem en ging met mijn vinger over de boeken heen. ' Kan jij boven kijken? ' Ik keek op naar hem, het was niet graag iets dat ik letterlijk zei maar het was wel zo. Ik was te klein om op de bovenste planken te kijken. Ik schaamde me er niet voor, maar toch was er iets onprettigs aan. Messhien omdat ik niet als dwerg gelabelt wou worden. Daarom maaktte ik er zelf ook grapjes over.
    Ichiru
    Ichiru

Bericht  Ichiru di nov 09, 2010 8:05 pm

eetse :3

___

Ik keek naar Una en grinnikte 'tuurlijk Una' zei ik en keek rond op de bovenste plank. 'mischien moet je bij de letter KRA zoeken.. dan krijg je zoiezo wel Krachten ' zei ik met een glimlach.
    Ayane
    Ayane

Aantal berichten : 91

Bericht  Ayane di nov 09, 2010 8:07 pm

Mooi niet dat ik dit allemaal ga lezen... Shocked
    Una
    Una

Bericht  Una di nov 09, 2010 8:09 pm

Ik keek op naar hem en knikte. ' Je hebt gelijk ' ik liep iets door en zocht tussen de boeken. Waarom vond ik hem niet? Beledigd staarde ik naar de boeken. Als ik de informatie wist die in het boek stond kon ik een ander voorwerp transformeren. Maar dat was juist het probleem, ik wist niet welke informatie er in stond!
    Akio.
    Akio.

Bericht  Akio. di nov 09, 2010 8:35 pm

Ik luisterde geinteresseerd naar de twee meiden. Ik volgde het gesprek nog steeds ondanks dat ik niks zei. Ik zelf was niet heel goed met mijn kracht. Al kon ik toch wel al een aantal dingen en was ik redelijk gevaarlijk. Toch vond ik mezelf niet heel erg goed.

Gesponsorde inhoud

Bericht  Gesponsorde inhoud

Het is nu vr nov 22, 2024 9:44 am