クセルクセスアカデミー

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
クセルクセスアカデミー

Welkom op Xerxes Academy.


+4
Chiki
Akio.
Ichiru
Xerxes-Senpai
8 plaatsers

    De bibliotheek

    Xerxes-Senpai
    Xerxes-Senpai
    Admin


    Aantal berichten : 24
    Registratiedatum : 06-11-10

    De bibliotheek Empty De bibliotheek

    Bericht  Xerxes-Senpai za nov 06, 2010 6:21 pm

    De bibliotheek is levens groot, hier kan je letterlijk alles vinden wat je eigenlijk nodig hebt. Je kan hier zelfs informatie over andere wezens vinden, wees wel voorzichtig als je boeken van de hoge planken pakt!! het is nogal stoffig.

    Aantal personen: Unlimited
    Ichiru
    Ichiru


    Aantal berichten : 113
    Registratiedatum : 06-11-10

    De bibliotheek Empty Re: De bibliotheek

    Bericht  Ichiru ma nov 08, 2010 11:06 pm

    Ik liep naar de bieb met een droge kop, kennismakings ding vond ik wel een beetje saai aangezien iedereen zo stil en verlegen was. Ik was ook niet bepaalt de gene die veel praate maar die stilte maakte me een beetje bang, vampiers.. ik zag al een paar vampiers... ik was bang voor ze.. ze namen mijn zus van me af, nu was ik alleen. ik ging even zitten op een stoel in de bieb en dacht na over een boek waar ik informatie van uit wilde.
    Akio.
    Akio.


    Aantal berichten : 279
    Registratiedatum : 08-11-10
    Leeftijd : 27

    De bibliotheek Empty Re: De bibliotheek

    Bericht  Akio. ma nov 08, 2010 11:18 pm

    Akio de halfvampier komt storen..XD
    _________________________

    Ik liep de bieb binnen. Ik wilde graag weten of ze hier boeken hadden die ik nog kon lezen. Mijn mijn lange dunne vinger met zwarte nagel ging ik langs de boeken. Mijn ogen lazen de titels snel. Ik hoorde nog een andere ademhaling in de buurt maar concentreerde me er neit op. Veel boeken had ik al gelezen.
    Ichiru
    Ichiru


    Aantal berichten : 113
    Registratiedatum : 06-11-10

    De bibliotheek Empty Re: De bibliotheek

    Bericht  Ichiru ma nov 08, 2010 11:22 pm

    Laten we hopen dat Ichiru niet flipt en bang word als een klein meisje xd

    ____

    Ik hoorde voetstappen en keek op, er lag een boek op tafel voor mij die ik nog niet zag. Ik trok mijn wenkbrauw op en pakte het boek vast 'Xerxes Academy history' fluisterde ik zacht. Het boek lag hier zomaar op tafel, ik besloot naar een willekeurige bladzijde te gaan en een stukje te lezen.
    Chiki
    Chiki


    Aantal berichten : 30
    Registratiedatum : 07-11-10

    De bibliotheek Empty Re: De bibliotheek

    Bericht  Chiki ma nov 08, 2010 11:23 pm

    Ichiru schreef:Laten we hopen dat Ichiru niet flipt en bang word als een klein meisje xd

    ____

    Ik hoorde voetstappen en keek op, er lag een boek op tafel voor mij die ik nog niet zag. Ik trok mijn wenkbrauw op en pakte het boek vast 'Xerxes Academy history' fluisterde ik zacht. Het boek lag hier zomaar op tafel, ik besloot naar een willekeurige bladzijde te gaan en een stukje te lezen.

    Niks tegen kleine meisjes *I*
    Ichiru
    Ichiru


    Aantal berichten : 113
    Registratiedatum : 06-11-10

    De bibliotheek Empty Re: De bibliotheek

    Bericht  Ichiru ma nov 08, 2010 11:25 pm

    Chiki schreef:
    Ichiru schreef:Laten we hopen dat Ichiru niet flipt en bang word als een klein meisje xd

    ____

    Ik hoorde voetstappen en keek op, er lag een boek op tafel voor mij die ik nog niet zag. Ik trok mijn wenkbrauw op en pakte het boek vast 'Xerxes Academy history' fluisterde ik zacht. Het boek lag hier zomaar op tafel, ik besloot naar een willekeurige bladzijde te gaan en een stukje te lezen.

    Niks tegen kleine meisjes *I*

    Nee nee niks tegen kleine meisjes.
    Akio.
    Akio.


    Aantal berichten : 279
    Registratiedatum : 08-11-10
    Leeftijd : 27

    De bibliotheek Empty Re: De bibliotheek

    Bericht  Akio. ma nov 08, 2010 11:25 pm

    Akio bijt niet hoor, alleen in koekjes..xD En 's nachts misschien..XD
    _____________

    Ik pakte een boek van de boekenplank. De titel was niet te lezen door de stof. Ik blies het eraf en moest er even van hoesten. Onmiddelijk stak ik een lolly in mijn mond om de stoffige smaak weg te halen. Ik opende het boek en het was nog stoffiger dan de bovenkant. 'niks dus..' zei ik rustig.
    Ichiru
    Ichiru


    Aantal berichten : 113
    Registratiedatum : 06-11-10

    De bibliotheek Empty Re: De bibliotheek

    Bericht  Ichiru ma nov 08, 2010 11:35 pm

    Ichiru heeft trauma aan vamps :'D niks persoonlijks LOL

    __

    Ik hoorde wat geluiden en keek naar rechts, iets bewoog daar. Het zou vast wel iemand zijn geweest ofzo, meteen keek ik naar het boek en las verder. Deze school was blijkbaar heel oud maar dan ook SUPER oud, mischien was dat de reden dat de boeken zo stoffig waren.
    Akio.
    Akio.


    Aantal berichten : 279
    Registratiedatum : 08-11-10
    Leeftijd : 27

    De bibliotheek Empty Re: De bibliotheek

    Bericht  Akio. ma nov 08, 2010 11:40 pm

    HAhaha
    ______

    Ik zette het boek iets te hard terug waardoor er een paar andere boeken vielen. Ik vloekte binnensmonds voordat ik ze oppakte. In de goede volgorde zette ik ze terug. Hopelijk had niemand het gehoord, ik wilde namelijk nog geen problemen in het begin. Eignelijk wilde ik nooit problemen maar dat lukte me toch niet.
    Samantha
    Samantha


    Aantal berichten : 181
    Registratiedatum : 06-11-10

    De bibliotheek Empty Re: De bibliotheek

    Bericht  Samantha ma nov 08, 2010 11:44 pm

    Op een of andere manier belandde ik maar in de bib, grotendeels omdat ik gewoon wou vluchten van al de rest. Aangezien het hier toch voor de rust was.. Ik boste zonder dat ik het wist tegen een jongen aan en deinsde wat achteruit. "Oh, God. Sorry." Kreunde ik. Ik streek wat haar uit mijn gezicht en bekeek de jongen eens goed. Zijn donkere haren .. Volgens mij had ik hem al gezien in de grote zaal. Daarvoor moest ik weer Sam heten.
    Yumi
    Yumi


    Aantal berichten : 187
    Registratiedatum : 07-11-10

    De bibliotheek Empty Re: De bibliotheek

    Bericht  Yumi di nov 09, 2010 12:40 am

    Aangezien ik niet wist met wie ik het meeste moest optrekken, besloot ik het meest sociale meisje maar te volgen en zo belande ik in de bieb. Ik bleef op een veilig afstandje van haar en keek toen tegen een jongen tegen wie ze op botste. Ik beet op mijn lippen en lachte zachtjes. "Dat is romantisch," zei ik vrolijk.
    Akio.
    Akio.


    Aantal berichten : 279
    Registratiedatum : 08-11-10
    Leeftijd : 27

    De bibliotheek Empty Re: De bibliotheek

    Bericht  Akio. di nov 09, 2010 8:42 am

    Ik keek op toen er iemand tegen me aanbotste. Ik had net het laatste boek terug gezet dus ik keek haar even aan. 'Geen probleem.' zei ik rustig tegen haar. Mijn lolly bewoog heen en weer in mijn mond als ik praatte. Ik dacht dat ik nog wat hoorde maar liet het maar voor wat het was.
    Ichiru
    Ichiru


    Aantal berichten : 113
    Registratiedatum : 06-11-10

    De bibliotheek Empty Re: De bibliotheek

    Bericht  Ichiru di nov 09, 2010 9:06 am

    Ik keek op toen ik stemmen hoorde , ja stemmen. Maar ik hoorde ook een knal, ik keek een beetje naar achter en zag bij een boekenplank een jongen staan met zwart haar en een meisje met rood haar. Vaag herinnerde ik ze van de grote zaal, maar ik hoorde nog een stem? dat heel grappig iets zei over 'romantisch' Ik hoorde haar niet zo heel goed. Ik sloeg de bladzijde om en las door aan tafel.
    Akio.
    Akio.


    Aantal berichten : 279
    Registratiedatum : 08-11-10
    Leeftijd : 27

    De bibliotheek Empty Re: De bibliotheek

    Bericht  Akio. di nov 09, 2010 9:08 am

    Nu hoorde ik nog wat, iemand de bladzijde omslaan. Er was hier dus nog iemand, en ik maar denken dat het in een bibliotheek rustig zou zijn. Ik keek nog even naar het meisje met het rode haar en was blij dat de boeken niet opnieuw gevallen waren, dan zou het ook kunnen zijn dat er misschien een op haar gevallen zou zijn en dat was nou niet echt wat je wilde bedacht ik.
    Ichiru
    Ichiru


    Aantal berichten : 113
    Registratiedatum : 06-11-10

    De bibliotheek Empty Re: De bibliotheek

    Bericht  Ichiru di nov 09, 2010 9:20 am

    Ik las door over de school geschiedenis, ik wilde natuurlijk wel weten waar ik in beland was. En trouwens... het boek lag er toch waarom zou ik er niet in mogen kijken? er stond nergens 'NIET KIJKEN' op of in het boek.
    Akio.
    Akio.


    Aantal berichten : 279
    Registratiedatum : 08-11-10
    Leeftijd : 27

    De bibliotheek Empty Re: De bibliotheek

    Bericht  Akio. di nov 09, 2010 9:37 am

    Ik vroeg me af welk boek de andere persoon had maar heel veel maakte het mij niet uit. Ik wendde mijn ogen van het meisje af en keek weer langs de boeken. Dit keer alleen met mijn ogen zodat ik wel bleef staan. Veel interessants was hier dus niet te lezen. Nog niet.
    Yumi
    Yumi


    Aantal berichten : 187
    Registratiedatum : 07-11-10

    De bibliotheek Empty Re: De bibliotheek

    Bericht  Yumi di nov 09, 2010 2:36 pm

    Nadat ik een tijdje had gestaan, besloot ik ook maar naar een boekenkast te lopen. Het leek nogal raar om zo te blijven staan terwijl ik niets deed. Ik keek naar een aantal boeken en begon niets ziend te lezen. Ik hield me meer bezig met de andere personen in de kamer. Ik zag een jongen ergens zitten en ging toen maar ergens anders zitten. Ik had niet eens door wat voor een boek ik gepakt had. Ik keek op de kaft en fronste. Toeval. Het ging over vampiers.
    Akio.
    Akio.


    Aantal berichten : 279
    Registratiedatum : 08-11-10
    Leeftijd : 27

    De bibliotheek Empty Re: De bibliotheek

    Bericht  Akio. di nov 09, 2010 2:40 pm

    Ik pakte nog maar een boek uit de kast en begon lichtelijk te hoesten toen ik het stof eraf blies. Ik keek naar de titel, eigenlijk stond die me niks aan. Het ging over wezens en hun grootste angsten. En ik wilde de grootste angst van mijn soort eigenlijk niet weten. Ik zuchtte en bladerde het boek maar door terwijl ik tegen de kast stond.
    Yumi
    Yumi


    Aantal berichten : 187
    Registratiedatum : 07-11-10

    De bibliotheek Empty Re: De bibliotheek

    Bericht  Yumi di nov 09, 2010 2:44 pm

    Ik keek naar de jongen die tegen de kast aan stond en las de titel van zijn boek. "En?" vroeg ik nieuwsgierig. Ik wierp mijn blik op zijn gezicht en keek hem toen aan. "Chocolade koekjes?" Ik grijnsde even en stond toen op waarna ik mijn boek weer terug zette. Lezen was niet echt mijn ding, vooral niet als er andere mensen in de buurt waren. Soms dan las ik wel, maar dan moest ik helemaal alleen zijn.
    Akio.
    Akio.


    Aantal berichten : 279
    Registratiedatum : 08-11-10
    Leeftijd : 27

    De bibliotheek Empty Re: De bibliotheek

    Bericht  Akio. di nov 09, 2010 2:47 pm

    Ik snoof even. Zoetigheid was mijn verslaving maar niet mijn leven. 'Nee, de grootste angst van elk volk..' vertelde ik haar. Ik keek even op van mijn boek. Het eerste gedeelte ging over vampiers dus interesseerde het hem. Rustig keek ik naar haar, zij was ook een vampier wist ik nog.
    Yumi
    Yumi


    Aantal berichten : 187
    Registratiedatum : 07-11-10

    De bibliotheek Empty Re: De bibliotheek

    Bericht  Yumi di nov 09, 2010 2:51 pm

    "Hm," mompelde ik. Ik drukte wat tegen het boek aan en hoopte vurig dat het zou blijven staan. Ik liet mijn hand naast mijn lichaam vallen en glimlachte opgelucht. Het bleef staan. Ik keek naar de jongen en stak mijn hand toen voorzichtig naar hem uit. "Yumi," zei ik snel.


    Laatst aangepast door Yumi op di nov 09, 2010 3:24 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    Akio.
    Akio.


    Aantal berichten : 279
    Registratiedatum : 08-11-10
    Leeftijd : 27

    De bibliotheek Empty Re: De bibliotheek

    Bericht  Akio. di nov 09, 2010 2:59 pm

    Ik nam haar hand aan en schudde die voorzichtig. Ik weet eigenlijk niet waarom ik zo voorzichtig was, het was gewoon mijn tweede natuur. Al was ik niet heel bang dat ze me aan zou gaan vallen, maar je wist maar nooit. 'Akio, aangenaam.' zei ik rustig tegen haar.
    Yumi
    Yumi


    Aantal berichten : 187
    Registratiedatum : 07-11-10

    De bibliotheek Empty Re: De bibliotheek

    Bericht  Yumi di nov 09, 2010 3:02 pm

    Ik glimlachte even en knikte toen waarna ik zijn hand los liet. Eigenlijk was ik nooit verlegen, maar ik wist ook nooit wat ik moest zeggen. Meestal kwam er dan iets onbenulligs uit zoals 'dus', of 'achja'. Ik perste mijn lippen op elkaar en trok mijn wenkbrauwen even op. "Hou je van lezen?" Niet dat dat zo'n nuttige vraag was, misschien zelfs wel irriterend, maar dat kon hij ook gewoon zeggen natuurlijk.
    Akio.
    Akio.


    Aantal berichten : 279
    Registratiedatum : 08-11-10
    Leeftijd : 27

    De bibliotheek Empty Re: De bibliotheek

    Bericht  Akio. di nov 09, 2010 3:05 pm

    Ik keek haar even aan. Eigenlijk was ik blij dat ze me iets vroeg en geen vreemde dingen ging uitkramen. 'Meestal wel omdat ik me anders heel erg verveel. Hou jij van lezen? Of heb je nog een andere hobby?' vroeg ik haar. Daar gign mijn mond weer, altijd allerlei vragen stellen.
    Yumi
    Yumi


    Aantal berichten : 187
    Registratiedatum : 07-11-10

    De bibliotheek Empty Re: De bibliotheek

    Bericht  Yumi di nov 09, 2010 3:08 pm

    "Alleen als ik alleen ben." Ik grijnsde. "Ik hou wel van tekenen," zei ik toen. Ik keek om me heen en wierp mijn blik toen weer op Akio. Ik beet vrolijk op mijn lippen. Hij was wel aardig en hij leek me niet zo negatief, zoals heel veel anderen wel leken.

    Gesponsorde inhoud


    De bibliotheek Empty Re: De bibliotheek

    Bericht  Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 9:11 am