クセルクセスアカデミー

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
クセルクセスアカデミー

Welkom op Xerxes Academy.

3 plaatsers

Het zwembad.

Akio.
    Akio.

Aantal berichten : 279
    Registratiedatum : 08-11-10
    Leeftijd : 28

Het zwembad. - Pagina 4 Empty Re: Het zwembad.

Bericht  Akio. wo nov 10, 2010 7:20 pm

Na een tijdje ging ik sneller zwemmen en merkte dat ik een kleine voorsprong kreeg. Ik keek even achterom naar Sam waardoor ik niet merkte dat ik stopte met doorzwemmen en we weer gelijk kwam te liggen. Ik vloekte in mezelf. Het was weer een nek aan nek race doordat ikw ilde weten hoe ver ze van me af lag.
    Samantha
    Samantha

Aantal berichten : 181
    Registratiedatum : 06-11-10

Bericht  Samantha wo nov 10, 2010 7:24 pm

Ik zag hoe hij stopte en grijnsde vaagjes. Ik haalde alles uit me wat ik in me had, waardoor ik eventjes een kleine voorsprong had, maar al snel weer leek af te zwakken. Opnieuw lag hij voor, en hij raakte de kant.. Shit. Ik begon te lachen en kwam een kleine seconde later aan. "Ergens had ik dat wel verwacht." Lachte ik.
    Yumi
    Yumi

Aantal berichten : 187
    Registratiedatum : 07-11-10

Bericht  Yumi wo nov 10, 2010 7:26 pm

"Oké, ik hoef niet meer te vertellen dat Akio de winnaar is, geloof ik." Ik beet even op mijn lippen en keek naar hun handen. Ik wist eigenlijk niet meer hoe water voelde. Ja, omdat ik douchete, maar niet dit soort water. Sinds ik vier jaar geleden opeens als een vampier leefde, vond ik het eng, was ik bang dat ik op de één of andere manier zou verdrinken. Ik wist het niet. Ik ging van mijn knieën weer normaal op de grond zitten en trok mijn benen op. "En, wie wint wat?" Ik keek ze nieuwsgierig aan.
    -
    Aw, ik moet eten, ik hoop niet dat jullie het erg vinden. :c
    Tot zo, hoop ik. c:
    Akio.
    Akio.

Bericht  Akio. wo nov 10, 2010 7:29 pm

Ik won. 'Jippie.' zei ik iets minder enthousiast dan ik bedoelde. 'Nu moet ik nog wat gaan bedenken ook. Kan jij niet wat voor me bedenken?' vroeg ik aan Sam. Ik grijnste naar haar en keek even naar Yumi maar daarna weer terug. Een glimlach stond er nog steeds op mijn gezicht en ik had de kant geraakt met mijn hand.

__
    Smakelijk =3
    Samantha
    Samantha

Bericht  Samantha wo nov 10, 2010 7:31 pm

Ik begon te lachen en knikte naar Akio. "Dat mag hij volgens mij beslissen." Lachte ik. Voor mij zou het allemaal eender zijn. Ik keek hem nieuwsgierig aan en zwom weer wat naar hem toe. "En, wat word het? Mijn dappere held." Lachte ik. Ik vond het nog steeds wel zielig dat hij zijn hoofd had gestoten.. Toen hij zei dat ik wat mocht bedenken dacht ik eventjes na. "Maar.. Voor mij is het allemaal eender, jij mag kiezen, jij won." Deze discusie was zo overbodig, maar ik vond hem wel grappig;

~

Smakelijk Marlieee. c:
    Akio.
    Akio.

Bericht  Akio. wo nov 10, 2010 7:37 pm

Ik zuchtte zacht en beet op mijn lip. 'Flauw zeg.' mompelde ik maar nog steeds wel met een grijns op mijn gezicht. Ik keek even naar Sam. Ik had een gedachte in mijn hoofd en mijn hele lichaam zei doen en toch twijfelde. Eigenlijk stond ik letterlijk alle mogenlijkheden over te denken en ik kwam telkens op die ene uit.
    Samantha
    Samantha

Bericht  Samantha wo nov 10, 2010 7:40 pm

Ik begon te lachen toen hij vond dat het flauw was. "Eerlijk is eerlijk." Glimlachte ik. Ik stond open voor elke mogelijkheid. Ergens had ik het gevoel dat hij er al uit was. Ik hield mijn hoofd en beetje schuiner en grinnikte. "En? Wat wordt het?" Grijnsde ik.
    Akio.
    Akio.

Bericht  Akio. wo nov 10, 2010 7:45 pm

Ik zwom een beetje dichter naar Sam toe. Ik keek haar even aan waarna ik snel mijn lippen op de hare drukte. Mijn lichaam had het even van mij overgenomen en ik schrok van mijn eigen actie. Gelijk schoot er door mijn hoofd dat ik hoopte dat ze het niet erg vond. Daar hoopte ik eigenlijk zo op. Al liet ik dat niet blijken in mijn kus want ik kuste haar teder.
    Samantha
    Samantha

Bericht  Samantha wo nov 10, 2010 7:55 pm

Ik voelde zijn zachte lippen tegen die van mij aangedrukt en meteen sloten mijn ogen. Ik legde heel voorzichtig, als reflex mijn handen op zijn borstkas en kon het niet laten om zijn zoen te beantwoorden. Voorzichtig vormde ik mijn lippen rond die van hem, en zoende hem zachtjes terug. Ik wou niet lossen, ik wou ook niet dat hij zou lossen. Ik wou dat dit eeuwig zou duren..
    Yumi
    Yumi

Bericht  Yumi wo nov 10, 2010 7:59 pm

Ik beet vrolijk op mijn lippen. Ik wist het wel, ik wist het wel. "Eindelijk," zei ik. Ik kreeg grote ogen en sloeg mijn handen voor mijn mond. Dat kwam er niet op de manier uit zoals ik het had bedoelt. Ik bleef met mijn handen voor mijn mond zitten en slikte. Dat had ik ook wat anders kunnen zeggen.
    Akio.
    Akio.

Bericht  Akio. wo nov 10, 2010 8:12 pm

Ik sloeg voorzichtig mijn armen om Samantha heen. O wat was ik blij. Blij omdat ze me niet weggeduwd had, blij omdat mijn lichaam beter gehandeld hand want anders hadden we er nu nog gedaan. Blij gewoon omdat ik Samantha vasthield. Ik hoorde Yumi's stem en kennelijk was het erg opvallend geweest of had ze er gewoon een goed oog voor. Ik vond het toch maar knap van mezelf, in een van de eerste dagen al verliefd.
    Samantha
    Samantha

Bericht  Samantha wo nov 10, 2010 8:18 pm

Ik grinnikte zachtjes toen ik Yumi hoorde en vormde toen weer eventjes mijn lippen rond de zijne. Ik sloeg mijn armen rond zijn nek heen en trok hem iets dichter tegen me aan. Ik drukte mijn lichaam lichtjes tegen het zijne aan en beet eens kort, speels in zijn onderlip. Ik verbrak toen eventjes het contact en lachte. "Dat noem ik nu eens een geldige prijs."
    Yumi
    Yumi

Bericht  Yumi wo nov 10, 2010 8:20 pm

Ik stond voorzichtig op en klopte mijn broek af. Ik beet zachtjes op mijn lippen en keek even om me heen. Volgensmij had ik hier niet meer veel te zoeken, ik zou denk ik een soort van aanhangsel zijn aangezien Sam en Akio wel bij elkaar waren. Ik dacht even na en wreef eens in mijn nek, waar ik heen moest gaan, wist ik niet.
    Akio.
    Akio.

Bericht  Akio. wo nov 10, 2010 8:30 pm

Ik glimlachte een beetje. Sam deed me geen pijn toen ze me zachtjes op mijn onderlip beet. Ik opende mijn mond daarna een klein beetje. Eigenlijk was ik de wereld om me heen een beetje vergeten en concentreerde me volledig op Samantha. Ik aaide haar rug onder water, zo moeizaam ging het voor mijn niet.
    Samantha
    Samantha

Bericht  Samantha wo nov 10, 2010 8:35 pm

Ik grinnikte en begon nu pas te beseffen dat Yumi op ons stond te zien.. Ik begon zachtjes te lachen en draaide eventjes kort mijn hoofd om naar Yumi, ze maakte aanstalten het zwembad te verlaten. Ik hoopte dat we haar niet hadden weggejaagd. "Ga je weg?" Vroeg ik een beetje zielig. Ik voelde me goed zo dicht tegen hem aan..
    Yumi
    Yumi

Bericht  Yumi wo nov 10, 2010 8:42 pm

Ik keek even naar Sam en beet zachtjes op mijn lippen. "Eh, nou, ja." Ik slikte. "Ik bedoel, volgensmij heb je niet veel aan mij op moment." Ik lachte zachtjes en keek van Sam naar Akio. "Dus eh." Ik slikte even en hield diep adem, ik hoopte niet dat ik ze nu weer gestoord had.
    Samantha
    Samantha

Bericht  Samantha wo nov 10, 2010 8:44 pm

Ik glimlachte vaagjes en knikte. "Je hoeft niet weg hoor.." Zei ik zachtjes. "Ik zie je nog wel eens, hé?" Ik hoopte het.. Nou ja, ze verdween niet ofzo. Ik beet op mijn onderlip en liet mijn handen wat zakken, tot zijn middel. Ik glimlachte nog eens naar haar en bleef dicht tegen Akio aangedrukt.
    Akio.
    Akio.

Bericht  Akio. wo nov 10, 2010 9:48 pm

Ik keek even van Yumi en draaide me half naar haar toe. Ik een deel van mij snapte wel dat ze wegging. Dat zou ik ook doen als er voor mij een stelletje stond te zoenen. Het andere deel van mij vond het jammer maar wist dat ik haar nog wel vaker zou zien en weer een ander deel van mij was wel blij dat ze wegging omdat ik dan alleen met Samantha was. Wat was ik eigenlijk een gecompliceerd persoon.
    Samantha
    Samantha

Bericht  Samantha wo nov 10, 2010 9:52 pm

Ik beet eventjes op mijn lippen en knikte kort naar Yumi. Ik had me helemaal omgedraait naar haar, en trappelde nu met mijn rug naar Akio toe, hoopte dat mijn hoofd toch wel boven water zou blijven.. Ik glimlachte weer en draaide me toen weer wat om naar Akio toe. Het water begon aardig koud te worden als je zo steeds op een plek bleef zwemmen.
    Akio.
    Akio.

Bericht  Akio. wo nov 10, 2010 9:56 pm

Ik had haar een beetje boven water gehouden terwijl ik Sam vast hield. Ik keek haar even met een glimlachje aan toen ze zich weer wat naar mij toe draaide. Ik wou dat de zon ging schijnen want anders leek dit zwembad zo somber en wij een stelletje gekken die met kou gingen zwemmen en dat wilde ik niet. Ik beet even op de binnen kant van mijn wang. Dat deed ik eigenlijk best wel vaak, maar het viel minder op dus vond ik het fijner.
    Samantha
    Samantha

Bericht  Samantha wo nov 10, 2010 9:59 pm

Ik keek hem weer aan in zijne diepe, groene ogen en glimlachte. Ik was ergens wel benieuwd naar zijn kracht.. Ik wou zien hoe het werkte. Ik was enorm nieuwsgierig. Ik sloeg mijn armen eens om hem heen en legde mijn hoofd tegen zijn schouder, ik knuffelde hem in een zwembad.. Maar oké.. Ik moest eventjes grinniken bij dat gedacht en sloot mijn ogen. Ik was nu eenmaal iemand die heel veel knuffelde, hij zou het binnenkort wel gaan merken..
    Akio.
    Akio.

Bericht  Akio. wo nov 10, 2010 10:12 pm

Ik keek terug in haar blauwe ogen. Ik glimlachte nog steeds en die glimlach was geen seconde van mijn lippen verdwenen. Ik zou haar nooit, maar dan ook nooit kwaad kunnen doen. Toen Sam mij knuffelde knuffelde ik haar natuurlijk terug. Ik streelde haar hoofd en haren een beetje met veel liefde. Alsof ze een porseleinen popje was die je met liefde moest behandelen.
    Samantha
    Samantha

Bericht  Samantha wo nov 10, 2010 10:16 pm

Ik sloot mijn ogen en trok hem zo dicht mogelijk tegen me aan, zonder hem pijn te doen. Ik liet mijn vingers wat naar onderen glijden en volgde zijn ruggegraat tot zijn onderrug en sloeg ze daar over elkaar. Ik glimlachte, ik wou voor eeuwig bij hem blijven. Ik wou hem gewoon nooit meer kwijt raken. Ik zou niet weten dat te doen zonder hem.. Ik ademde zachtjes uit. Ik voelde me goed bij hem, beschermd..
    Akio.
    Akio.

Bericht  Akio. wo nov 10, 2010 10:22 pm

Ik glimlachte. Mijn armen lagen om haar heen. Mijn ene hand speelde met haar haren. Voor mijn part bleven we voor eeuwig zo staan, ik zou er geen problemen mee hebben. Haar handen voelden warm aan in vergelijking met mijn, vond ik, vrij koele/koude huid. Zacht drukte ik een kus op haar hoofd. Haar haren roken lekker en mijn glimlach werd wat breder.
    Samantha
    Samantha

Bericht  Samantha wo nov 10, 2010 10:31 pm

Ik hield mijn ogen gesloten en drukte als antwoord mijn lippen op zijn schouder. Ik wou hem nooit meer lossen.. Ik kon er niet tegen als iemand met zijn hand door mijn haren heen ging, in de positieve zin. Ik werd gewoon helemaal gek van verlangen dan, hoewel hij mij nu ook al gek maakte. Ik liet mijn vingertoppen weer iets omhoog glijden, onder water en glimlachte. "Ik kan hier wel de hele dag blijven staan. "Fluisterde ik zachtjes. Ik opende kort mijn ogen en legde mijn beide handen rond zijn middel. Ik sloot mijn ogen weer en beet op mijn lip.

Gesponsorde inhoud

Bericht  Gesponsorde inhoud

Het is nu vr nov 22, 2024 11:11 am