クセルクセスアカデミー

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
クセルクセスアカデミー

Welkom op Xerxes Academy.

3 plaatsers

Het zwembad.

Akio.
    Akio.

Aantal berichten : 279
    Registratiedatum : 08-11-10
    Leeftijd : 28

Het zwembad. - Pagina 3 Empty Re: Het zwembad.

Bericht  Akio. wo nov 10, 2010 6:07 pm

Het voelde grappig als ze mijn buik raakte. Ik glimlachte naar Samantha. 'Ja, maar bij een wedstrijdje tussen jou en mij is het de bedoeling dat ik je versla.' zei ik met een kleine grijns. 'Maar je had bijna gewonnen.' zei ik nog waarna ik niks meer wist te zeggen dat niet idioot klonk uit mijn mond. Ik keek in Sams ogen en beet heel kort even op de binnenkant van mijn wang terwijl ik haar aan bleef kijken.
    Samantha
    Samantha

Aantal berichten : 181
    Registratiedatum : 06-11-10

Bericht  Samantha wo nov 10, 2010 6:11 pm

Ik begon te grinniken toen hij dat zei dat het de bedoeling was dat hij zou winnen. "Maar bijna is niet helemaal.. Spijtig genoeg." Grijnsde ik. Opnieuw botste ik tegen zijn buik. Ik hoopte dat hij het niet erg vond dat ik steeds tegen hem aanbotste, het was merendeels de schuld dat ik niet op een plek kon blijven trappelen. Ik zag hoe hij mij ook aankeek en glimlachte. Opnieuw bots. Ik grinnikte een beetje. "Sorry, ik ben nogal onhandig.." Ik deed mijn best op gewoon te blijven zwemmen, maar opnieuw moest ik het verpesten.
    Akio.
    Akio.

Bericht  Akio. wo nov 10, 2010 6:19 pm

Ik glimlachte naar Samantha. Eigenlijk vond ik het helemaal niet erg dat ze telkens tegen me aanbotste. Ik grinnikte een beetje. 'Het maakt niet uit hoor. Het voelt nogal grappig aan' zei ik met een glimlach tegen haar. Grappig, wat dacht ik wel niet, zoiets zei je toch niet. Vanbinnen zuchtte ik om mezelf. Dat moest ik weer uitkramen hoor. 'Ik kan je anders wel vasthouden.. Dan hoef je je benen ook niet zo moe te maken.' stelde ik voor.
    Samantha
    Samantha

Bericht  Samantha wo nov 10, 2010 6:25 pm

Het zou heel lief zijn.." Glimlachte ik. "Maar als je het niet wilt hoeft het niet." Mijn benen zouden het bijna begeven, heel de tijd zo zitten trappelen om maar boven water te blijven. Ik grijnsde vaagjes en botste opnieuw tegen hem aan. "Sorry." Lachte ik weer.Ik hoopte ergens dat hij het niet zo erg zou vinden om mij wat vast te houden, het zou een enorme hulp zijn, maar dan vroeg ik me af of hij het dan niet zo erg zou vinden.. Mijn ogen wendde zich weer tot de zijne, zijne diepe groene ogen trokken steeds mijn aandacht, iets helemaal anders als mijn lichtblauwe ogen.
    Yumi
    Yumi

Aantal berichten : 187
    Registratiedatum : 07-11-10

Bericht  Yumi wo nov 10, 2010 6:26 pm

Yumi komt weer terug uit dromenland xd
    -
    Ik realiseerde me nu pas dat ik nog steeds angstig naar het water zat te staren en wreef wat onhandig in mijn nek. Ik keek naar Akio en Sam. Als ik wou zou ik voor eeuwig onder water kunnen blijven, ik hoefde niet te ademen, maar ik wist prima dat je dat als mens wel moet doen en ik was daarom ook opgelucht toen ik Sam gewoon gezond boven zag komen. Ik hield diep adem en keek toen naar de twee. "Genoeg geoefend?" vroeg ik nieuwsgierig, hopend dat ik ze niet zou storen.
    Akio.
    Akio.

Bericht  Akio. wo nov 10, 2010 6:28 pm

Ik glimlachte een beetje en sloeg mijn arm om haar middel heen en kon haar zo makkelijk vasthouden. Niet denken dat ik ongekend sterk ben, maar ik ben echt niet zwak na jarenlange krachttraining. Ik keek naar Samantha met een glimlachje op mijn lippen. 'Beter zo?' vroeg ik haar. Ik keek opnieuw weer in haar ogen. Ze stonden haar zo mooi vond ik.
    Yumi
    Yumi

Bericht  Yumi wo nov 10, 2010 6:32 pm

Oh, oeps, volgensmij was ik aan het storen. Ik perste mijn lippen op elkaar en stond toen op waarna ik mijn broek af klopte. Ik vroeg me af wat ik kon doen. Ik liep naar één van de tafeltjes en tikte afwezig met mijn vingers op de plaat terwijl ik mijn stoel achteruit schoof en ging zitten terwijl ik voor me uit staarde. Ik keek weer naar Akio en Sam en dat maakte me automatisch wat opgewekter, ze waren gewoon schattig en leuk en vrolijk, ja, dus ik werd daar automatisch ook vrolijk van.
    Samantha
    Samantha

Bericht  Samantha wo nov 10, 2010 6:32 pm

Ik knikte zachtjes en glimlachte liefjes naar hem. Maar toen de stem van Yumi pas tot de doordrong begon ik te lachen. Zelf legde ik eventjes mijn hand op zijn zij, omdat het iets makkelijker was. Had ik ook iets om vast te houden.. Ik draaide mijn hoofd om naar Yumi. "Hee, Yumi, Akio heeft zijn hoofd gestoten en nu heeft hij een kleine bult op zijn hoofdje." Lachte ik. Het klonk grappig als je het zo zei. "Maar hij leeft nog." Ik keek hem weer aan. "Gelukkig."
    Akio.
    Akio.

Bericht  Akio. wo nov 10, 2010 6:36 pm

Ik glimlachte even en voelde de hand van Sam op mijn zij. Ik keek even naar Yumi. 'Ja.. En het wordt vast een heel groot ei.' zei ik er voor de grap achteraan. Ik keek recht in Sams ogen en vond het fijn dat ze blij was dat ik nog leefde. Ik keek haar even aan met een glimlach en keek daarna een paar seconden voor me uit.
    Yumi
    Yumi

Bericht  Yumi wo nov 10, 2010 6:38 pm

Ik keek op toen ik Sam hoorde en wierp toen automatisch mijn blik op Akio. "Keek je niet goed uit onder water?" vroeg ik terwijl ik een beetje grijnsde. Ik merkte dat ik met mijn vingers aan het tikken was en klapte mijn hand toen op de tafel. Nog zo'n rare gewoonte. Meestal kon ik ook niet stil zitten, alleen als ik iets te doen had. Ik beet zachtjes en vrolijk op mijn lippen. Ik keek op naar Akio. "Ah, kan je dat niet omtoveren in ijs of zoiets?" Ik lachte. "Dan breekt het misschien af."
    Samantha
    Samantha

Bericht  Samantha wo nov 10, 2010 6:44 pm

Ik keek hem weer glimlachend aan en liet mijn hand weer van zijn lichaam glijden. "Gingen we nog het wedstrijdje doen?" Ik bewoog eens speels met mijn wenkbrauwen en stak mijn tong uit. "Wedden dat ik nu wél win?" Ik zou próberen niet vals te spelen, de verleiding was hier gewoonweg veel te groot. Ik keek eventjes kort naar Yumi. "Wil je scheidsrechter spelen?" Vroeg ik lachend.
    Akio.
    Akio.

Bericht  Akio. wo nov 10, 2010 6:45 pm

Ik glimlachte toen ik naar Yumi keek. 'Nee, ik zwom met mijn ogen dicht. En dat is niet handig want dat gaat een stuk vna mijn huid en haar eraan. Zo'n kale plek staat toch niet.' zei ik grijnzend. Ik keek even naar Yumi en grinnikte bij het idee. Daarna keek ik even naar Sam. 'Natuurlijk gaan we die nog doen.' zei ik grijnzend tegen haar.

Laatst aangepast door Akio. op wo nov 10, 2010 6:50 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    Yumi
    Yumi

Bericht  Yumi wo nov 10, 2010 6:48 pm

Ik lachte even en keek toen naar Sam. "Ik speel het niet, ik ben het gewoon." Ik grinnikte even en dacht toen na terwijl ik naar het zwembad keek. Ik schoof de stoel achteruit en stond toen op terwijl ik naar de kant van het zwembad op liep. Ik ging op de rand op mijn knieën zitten, maar wel op een veilige afstand. Niet dat ik het water in zou vallen en vervolgens niet echt meer scheids waardig was.
    Samantha
    Samantha

Bericht  Samantha wo nov 10, 2010 6:49 pm

Ik begon te lachen bij dat gedacht en schudde mijn hoofd. "Neeen, bult laten staan." Ik pakte zijn handen rond mijn middel weg, maar hield wel zijn hand vast. Ik trok hem zwakjes mee, terwijl ik achteruit ging zwemmen. "Kom, kom. En deze keer oppassen voor de kant." Lachte ik weer. Ik vond het zo grappig hoe hij er tegen was gebotst. Ik keek hem speels aan, dit ging nog wat worden, dat wedstrijdje..
    Akio.
    Akio.

Bericht  Akio. wo nov 10, 2010 6:55 pm

Ik grinnikte even. Ik liet haar los rond haar middel maar bleef wel haar ene hand vasthouden. 'Ja, deze keer zal ik oppassen. Twee bulten staat zo gek.' zei k grijnzend. Ik volgde Sam rustig en keek even naar Yumi die klaarzat. Ik hoopte echt dat ik dit keer niet tegen de kant botste, dat zou erg zijn.
    Samantha
    Samantha

Bericht  Samantha wo nov 10, 2010 6:57 pm

Ik beet op mijn onderlip en ging al klaar staan tegen de kant. Ik loste zijn hand en grijnsde. "Yumi, jij mag tellen." Glimlachte ik. "Als je wilt."Ik zou ook moeten oppassen voor de kans, wie weet botste ik er ook tegen en dan begon ik te bloeden ofzo en dan kreeg ik 2 vampieren op me af. Of.. Anderhalf. (Phahah, Marleens idee. XD) Ik keek weer naar Akio en grijnsde. "Wat krijg ik als ik win?" Grijnsde ik uitdagend.
    Akio.
    Akio.

Bericht  Akio. wo nov 10, 2010 6:59 pm

Whhaha. Anderhalf.XD

Ik ging klaarstaan en wachtte tot Yumi begon met aftellen. 'Dat zien we dan nog wel. Wat krijg ik dan als ik win?' vroeg ik met een uitdagende grijns terug. Ik keek even van Yumi naar Sam en daarna naar waar ik heen moest benieuwd naar haar antwoord. Misschien zou het wel hetzelfde zijn als het mijne.
    Yumi
    Yumi

Bericht  Yumi wo nov 10, 2010 7:00 pm

Ik keek naar hun handen en hield mijn hoofd toen een beetje scheef. Het was schattig, gewoon, schattig. Ik glimlachte automatisch even. Ik perste mijn lippen op elkaar en hield diep adem. "Wel met je hand de kant van het zwembad aan raken natuurlijk, anders zie ik het niet." Ik lachte even. "Je hand hé, niet je hoofd." Ik wierp een blik op Akio en grinnikte. Ik keek van Sam naar Akio, ik wou ze niet onderbreken in hun gesprek.
    Samantha
    Samantha

Bericht  Samantha wo nov 10, 2010 7:02 pm

Ik begon te lachen toen we beiden hetzelfde vroegen. "Hmmm. Wat wil jij van mij?" Vroeg ik uitdagend. Ik hoorde Yumi en begon opnieuw te lachen. Ik keek omhoog naar haar en stak mijn tong uit. "Ik zal hem wel tegenhouden.." Met andere woorden, ik zou voor hem zijn." Ik keek weer uitdagend naar Akio en wachtte zijn reactie af.
    Akio.
    Akio.

Bericht  Akio. wo nov 10, 2010 7:04 pm

Ik keek Sam even aan. Wat wilde ik eigenlijk haar, dat was een goede vraag. 'Dat zie ik zo wel als ik gewonnen heb.' zei ik tegen haar. 'Begrepen.' zei ik grijnzend tegen Yumi. Ik grinnikte even om het grapje. Ik was echt een hopeloos geval. Grijnzend keek ik even naar de overkant.
    Yumi
    Yumi

Bericht  Yumi wo nov 10, 2010 7:06 pm

"Oké, succes." Ik grijnsde even en keek toen naar Akio en Sam. "Dan ga ik nu aftellen." Ik rolde met mijn ogen, waarom melde ik dat? Ik snoof. "Drie, twee, één." Ik beet even op mijn lippen. "GO!" Ik lachte even en hield vooral hun handen in de gaten, want die moesten natuurlijk de kant raken.
    Samantha
    Samantha

Bericht  Samantha wo nov 10, 2010 7:06 pm

Ik knikte en keek voor me. Ik zou snel moeten zwemmen als ik hem zou willen inhalen.. Ik keek kort naar Yumi. "Je mag beginnen tellen als je klaar bent." Glimlachte ik. Ik was benieuwd wie er zou winnen.. Ik bleef een beetje drijven en zette mijn voeten tegen de kant van het zwembad. Nu zou ik ook wel moeten oppassen dat ik er niet tegen zou botsen. "Alleen maar tot aan de overkant hé." Grijnsde ik, voor enige misverstanden. Vervolgens hoorde ik haar Go roepen, en begon ik dus.. te zwemmen? XD

Ik had dus.. te laat.. naja. XD Nvm. XD
    Akio.
    Akio.

Bericht  Akio. wo nov 10, 2010 7:13 pm

Ik luisterde half omdat ik me fixeerde op Yumi die begon met aftellen. Toen ze Go riep begon ik met zwemmen. Een beetje moeizaam omdat ik mijn arm ook gestoten had en die even moest wennen dus het ging niet zo snel als gewoonlijk. Toch moest ik wel bewijzen dat ik wel kon winnen. Toch..
    Yumi
    Yumi

Bericht  Yumi wo nov 10, 2010 7:15 pm

Ik bekeek hoe ze aan het zwemmen waren en grijnsde even. Het was net alsof ze aan het vechten waren om de eerste plaats. Ik lachte zachtjes en bleef vooral hun handen goed in de gaten houden. Ik wou liever geen fouten maken, want ondanks dat het me meestal niets kon schelen wat anderen van me vonden, vond ik het echt niet leuk als ik een fout maakte waar anderen bij waren.
    Samantha
    Samantha

Bericht  Samantha wo nov 10, 2010 7:17 pm

In het begin zwommen we beiden tegen elkaar, het was een nek aan nek race tot op een gegeven moment Akio mij begon in te halen. Ik probeerde sneller te zwemmen, maar haalde hem maar niet in.. Ik gaf alles, maar als nog liep ik achter. Uiteindelijk was het maar een kleine meter verschil, maar ik zou toch niet winnen. Hij was er bijna, en ik zou hem toch niet meer kunnen inhalen.

Gesponsorde inhoud

Bericht  Gesponsorde inhoud

Het is nu vr nov 22, 2024 11:48 am