クセルクセスアカデミー

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
クセルクセスアカデミー

Welkom op Xerxes Academy.


3 plaatsers

    Het zwembad.

    Samantha
    Samantha


    Aantal berichten : 181
    Registratiedatum : 06-11-10

    Het zwembad. Empty Het zwembad.

    Bericht  Samantha ma nov 08, 2010 11:28 pm

    Het is een plek, iets afgezonderd van de rest waar je rustig kan zwemmen, op je gemakje. Er zijn ook kleedhokjes, iets van het zwembad verwijderd maar nog steeds binnen berijk.

    Aantal personen: 15.
    Akio.
    Akio.


    Aantal berichten : 279
    Registratiedatum : 08-11-10
    Leeftijd : 27

    Het zwembad. Empty Re: Het zwembad.

    Bericht  Akio. di nov 09, 2010 10:40 pm

    Ik kwam aan bij het zwembad en zag de kleedhokjes. Snel snelde ik me erheen om me om te kleden. Uit gewoonte deed ik hem op slot en had mijn shirt ondertussen al half uit. Mijn broek en ondergoed volgde snel wat ik inwisselde voor mijn zwembroek. Ik vouwde alles netjes op en liep naar de rand van het zwembad. Ik zag er een stoel staan en legde mijn kleren eronder en mijn handdoek erop. Mijn bal had ik al in het water gedumpt. Ik wachtte rustig op Sam.
    Samantha
    Samantha


    Aantal berichten : 181
    Registratiedatum : 06-11-10

    Het zwembad. Empty Re: Het zwembad.

    Bericht  Samantha di nov 09, 2010 10:45 pm

    Langzaam kwam ik aan en zag Akio al wachten. God hij was snel.. Ik grijnsde breed en liep naar de kleedhokjes. "Wat heel eventjes." Grijnsde ik. Ik ging er in staan, deed deze op slot en begon me uit te kleden. Ik trok mijn zwemgerief weer aan en bekeek mezelf eens kort, hoopte dat ik er goed uitzag. Ik ging eens met mijn hand door mijn haren heen en pakte al mijn kleding weer op. Ik vouwde hem weer op en liep het hokje weer uit. Ik grijnsde breed toen ik hem er nog zag zitten. Ik bekeek hem eens kort, kon het niet laten. Hij was gespierd, ergens had ik het wel verwacht, maar niet zo gespierd..
    Akio.
    Akio.


    Aantal berichten : 279
    Registratiedatum : 08-11-10
    Leeftijd : 27

    Het zwembad. Empty Re: Het zwembad.

    Bericht  Akio. di nov 09, 2010 10:48 pm

    Ik zag Samantha en knikte. Ik gaf haar alle tijd om zich om te kleden. Ik het het simpelste van het simpelste aan. Een zwarte zwembroek die tot mijn knieen kwam, ooit een keer gekregen met rode vlammen erop. Ik keek even naar Sam en bekeek haar. Vond het leuk om te doen. Ik stond op toen ze eraan kwam. Stiekem was ik een beetje benieuwd naar wat ze van me vond maar veel maakte het me niet uit. Ze accepteerde me en dat was goed genoeg voor mij.
    Samantha
    Samantha


    Aantal berichten : 181
    Registratiedatum : 06-11-10

    Het zwembad. Empty Re: Het zwembad.

    Bericht  Samantha di nov 09, 2010 10:57 pm

    Ik beet op mijn lippen en dwong me weg te kijken, legde mijn kleding naast de zijne. Ik bloosde lichtjes, spijtig genoeg. Ik schudde mijn haar wat uit mijn gezicht en keek hem grijnzend aan. Hij stond dicht tegen de rand en ik kon het niet laten, het was het eerste gedacht dat door mijn hoofd ging. Ik ging naar hem toe stappen en bekeek hem nog eens kort. Ik boog me wat naar hem toe en grijnsde. En toen, redelijk onverwachts duwde ik hem in het water..
    Akio.
    Akio.


    Aantal berichten : 279
    Registratiedatum : 08-11-10
    Leeftijd : 27

    Het zwembad. Empty Re: Het zwembad.

    Bericht  Akio. di nov 09, 2010 10:59 pm

    Ik zag haar een beetje blozen en keek zelf snel weg. Zachtjes beet ik op mijn lip. Ik keek naar Samantha en voelde me wankelen toen ze me duwde, al was de grijns nog niet van mijn gezicht. Ik had het deels misschien kunnen verwachten doordat ik zo dicht op de rand stond maar ik had nog een troef in handen. Snel pakte ik haar arm vast om haar mee te trekken in mijn val. Ik bleef nog steeds naar haar kijken.
    Samantha
    Samantha


    Aantal berichten : 181
    Registratiedatum : 06-11-10

    Het zwembad. Empty Re: Het zwembad.

    Bericht  Samantha di nov 09, 2010 11:01 pm

    En toen vielen we samen in het zwembad.. Ik ging eventjes onder water en kwam al snel terug boven. "Jij.. Oh!" Ik lachtte. Ik zwom naar hem toe en toen hij boven kwam, duwde ik hem weer onder. Hij durfde! Mij zomaar meetrekken. Ik wist dat hij sterk was, dat was me zeker niet ontlopen.
    Akio.
    Akio.


    Aantal berichten : 279
    Registratiedatum : 08-11-10
    Leeftijd : 27

    Het zwembad. Empty Re: Het zwembad.

    Bericht  Akio. di nov 09, 2010 11:24 pm

    Ik lachtte. Nog net kon ik ademhalen voordat ik weer door Sam ondergeduwd werd. Allerlei bubbels kwamen naar boven door het lachen. Ik haalde haar handen van me maar bleef nog even onder water en opende daar mijn ogen. Handig tilde ik haar op en lachend kwam ik boven water. 'Dus.. Jij denkt mij onder water te kunnen houden.' zei ik grijnzend terwijl ik haar vasthad.
    Samantha
    Samantha


    Aantal berichten : 181
    Registratiedatum : 06-11-10

    Het zwembad. Empty Re: Het zwembad.

    Bericht  Samantha di nov 09, 2010 11:30 pm

    Ik voelde zijn handen rond mijn middel en voor ik het wist werd ik in de lucht gehouden. Zo hoog was het niet, maar ik hield mijn handen op zijn polsen omdat ik bang was dat ik anders weg ging zakken en lachtte. "Nee, je waagt het niet!" Lachtte ik. Ik begon wat te trappelen en lachtte harder. "Ik zweet het je! Je waagt het niet!" Ik was aan het dreigen, terwijl ik hem eigenlijk niets kon maken.
    Akio.
    Akio.


    Aantal berichten : 279
    Registratiedatum : 08-11-10
    Leeftijd : 27

    Het zwembad. Empty Re: Het zwembad.

    Bericht  Akio. di nov 09, 2010 11:32 pm

    Ik begon door Sam nog harder te lachen. 'Of anders.. Wat wilde je gaan doen.' zei ik vrolijk. Ik gaf haar nog een knipoogje. Snel gooide ik haar zachtjes weg.Zodat ze als het goed was een paar meter verder in het water zou belanden. Rustig keek ik haar na terwijl ik doorlachtte.
    Samantha
    Samantha


    Aantal berichten : 181
    Registratiedatum : 06-11-10

    Het zwembad. Empty Re: Het zwembad.

    Bericht  Samantha di nov 09, 2010 11:39 pm

    Ik werd weer in het zwembad gegooit en ging kort onder. Opnieuw kwam ik boven en zwom rond hem heen. "Of.." Ik fronste. Wát kon ik überhaupt tegen hem doen? Ik kreunde zachtjes. "Niets." Zei ik verslagen. Ik zwom weer naar hem toe en lachte. Ik begon hem te kietelen, iets anders kon ik toch niet doen, hoopte dat dat zijn zwakke plekken waren.
    Akio.
    Akio.


    Aantal berichten : 279
    Registratiedatum : 08-11-10
    Leeftijd : 27

    Het zwembad. Empty Re: Het zwembad.

    Bericht  Akio. di nov 09, 2010 11:43 pm

    Ik keek vrolijk naar Samantha. Daarna voelde ik dat ze me begon te kietelen. Eerst hield ik mijn mond met moeite dicht en proestte het uit. Uiteindelijk begon ik te lachen. 'Hou op..' zei ik zachtjes omdat ik niet meer kon uitbrengen. Ik ging even kopje onder maar kwam al snel weer boven.
    Samantha
    Samantha


    Aantal berichten : 181
    Registratiedatum : 06-11-10

    Het zwembad. Empty Re: Het zwembad.

    Bericht  Samantha di nov 09, 2010 11:46 pm

    Ik lachte zelf ook, ik was me wel bewust van zijn spieren. Hij had buikspieren, een sixpack en ik kon er niets aan doen, want ik viel voor dat.. Ik bleef kietelen. "Geef je je over?" Lachte ik, terwijl ik bleef doorkietelen. Ik vond het enorm leuk om met hem omgaan, ik voelde me goed in zijn buurt.
    Akio.
    Akio.


    Aantal berichten : 279
    Registratiedatum : 08-11-10
    Leeftijd : 27

    Het zwembad. Empty Re: Het zwembad.

    Bericht  Akio. di nov 09, 2010 11:50 pm

    'J.. Ja..'hikte ik van het lachen. Ik keek naar Samantha voor zover dat lukte. 'Ik..' Hikje 'Geef..' lachje. 'Me..' Hikje. 'Over.' Gelach. Dit ging echt niet werken. Ik kon gewoon totaal niet tegen kietelen. Ik was echt blij met het feit dat ik Samantha ontmoet had. Ze ging zo normaal met me om en ik had eindelijk weer eens gelachen. Mijn lachspieren deden er pijn van.
    Samantha
    Samantha


    Aantal berichten : 181
    Registratiedatum : 06-11-10

    Het zwembad. Empty Re: Het zwembad.

    Bericht  Samantha di nov 09, 2010 11:55 pm

    Ik moest zelf ook lachen, en na een tijdje stopte ik wel, hij had zijn lesje wel geleerd. "Je ziet." Zei ik uit de hoogte, maar wel grappend. "De Sam moet je niet onderschatten!" Ik maakte eens een dreigend gebaar en lachte opnieuw. Ik stak mijn tong uit en zwom opnieuw iets rond hem heen. Ik keek hem aan en zwom iets dichter naar hem toe. "Mijn geheime krachten." Ik bewoog eens met mijn wenkbrauwen en mijn ogen sprankelde.
    Akio.
    Akio.


    Aantal berichten : 279
    Registratiedatum : 08-11-10
    Leeftijd : 27

    Het zwembad. Empty Re: Het zwembad.

    Bericht  Akio. di nov 09, 2010 11:58 pm

    Ik grinnikte. 'Ja.. Nu ben ik heel bang voor De Sam..' zei ik grijnzend. Ik stond nu wel heel leuk in het water maar eigenlijk was een zwembad daar niet voor bedoeld. 'Zeg.. Kan De Samook nog meer dan alleen kietelen?' vroeg ik Samantha uitdagend. Ik keek hoe ze iets dichter bij kwam zwemmen wat voor mij geen probleem was.
    Samantha
    Samantha


    Aantal berichten : 181
    Registratiedatum : 06-11-10

    Het zwembad. Empty Re: Het zwembad.

    Bericht  Samantha wo nov 10, 2010 12:00 am

    Ik grijnsde breed en dacht eens na. "Wel.." Ik keek hem weer even aan en slikte. "Wat zou ik nog meer moeten? Wat kan jij allemaal?" Ik bewoog eens speels mijn wenkbrauwen en zwom weer wat naar achteren, begon rondjes te zwemmen.
    Akio.
    Akio.


    Aantal berichten : 279
    Registratiedatum : 08-11-10
    Leeftijd : 27

    Het zwembad. Empty Re: Het zwembad.

    Bericht  Akio. wo nov 10, 2010 12:04 am

    'Hmm. Ik kan je weggooien. Ik kan jou ook nog gaan kietelen. Zeg niet dat je daar tegen kan! Enne, ik ga mijn geheime wapens toch niet aan iedereen verklappen.' zei ik met een grijns. Ik ging een beetje drijven maar toen ik het probeerde zonk ik gelijk. Oja, dat wist ik wel, ik kon niet drijven. Toen ik weer bovenkwam keek ik Sam vrolijk aan.
    Yumi
    Yumi


    Aantal berichten : 187
    Registratiedatum : 07-11-10

    Het zwembad. Empty Re: Het zwembad.

    Bericht  Yumi wo nov 10, 2010 12:05 am

    Ik liep naar het zwembad, zonder eigenlijk echt een doel. Water vond ik opzich wel mooi, maar ik vond het tegelijker tijd ook redelijk eng. Vooral als ik de bodem niet kon zien. Waardoor het kwam wist ik niet echt. Voor mijn ogen verschenen Akio en Sam. Ik hield mijn hoofd even scheef en bekeek de twee waarna er automatisch een glimlach op mijn gezicht verscheen.
    Samantha
    Samantha


    Aantal berichten : 181
    Registratiedatum : 06-11-10

    Het zwembad. Empty Re: Het zwembad.

    Bericht  Samantha wo nov 10, 2010 12:09 am

    Ik grijnsde breed en hield mijn hoofd iets schuiner en grijnsde. "Wat gebeurd er als ik zeg dat ik er wél tegen kan?" Ik keek hem weer uitdagend uit en schudde mijn haar uit mijn gezicht. Ik zwom weer iets meer naar hem toe en keek hem nieuwsgierig aan. "En.. Maak je ook geen uitzondering voor mij?" Ik knipperde overdreven en lachte.
    Akio.
    Akio.


    Aantal berichten : 279
    Registratiedatum : 08-11-10
    Leeftijd : 27

    Het zwembad. Empty Re: Het zwembad.

    Bericht  Akio. wo nov 10, 2010 12:13 am

    Ik grijnsde. 'Dan ben ik de klos, want dan moet ik iets nieuws verzinnen.' zei ik tegen Sam met een grijns. 'En misschien maak ik straks wel een uitzondering voor jou. Als je lief bent.' zei ik zacht tegen haar. Daarna zag ik Yumi. Ik tikte Sam aan en wees naar haar. Even zwaaide ik naar Yumi. Het was een automatisme.
    Yumi
    Yumi


    Aantal berichten : 187
    Registratiedatum : 07-11-10

    Het zwembad. Empty Re: Het zwembad.

    Bericht  Yumi wo nov 10, 2010 12:14 am

    Het duurde een tijdje voordat ik door had dat Akio naar me zwaaide. Ik kreeg even grote ogen zodat ik het redelijk goed zag en glimlachte toen waarna ik mijn hand op stak. Ik liep wat verder naar het zwembad toe en stak mijn handen in mijn zakken. "Hey," zei ik zachtjes.
    Samantha
    Samantha


    Aantal berichten : 181
    Registratiedatum : 06-11-10

    Het zwembad. Empty Re: Het zwembad.

    Bericht  Samantha wo nov 10, 2010 12:17 am

    Ik lachte. "Als ik lief ben?" Ik schudde mijn hoofd,alsof ik nu nog niet lief genoeg was. Ik draaide me om toen ik hem zag wijzen en zag Yumi. "Heeeee." Lachtte ik. Ik dook onder water en zwom naar de rand van het zwembad toe. Ik keek op naar haar en grijnsde. "Hoe gaat het?" Lachtte ik.
    Yumi
    Yumi


    Aantal berichten : 187
    Registratiedatum : 07-11-10

    Het zwembad. Empty Re: Het zwembad.

    Bericht  Yumi wo nov 10, 2010 12:19 am

    Ik keek naar Sam en glimlachte even. "Goed goed," zei ik wat vrolijker. Als je het me vroeg, ging het met mij altijd goed. Waarom wist ik niet, het was een automatisch antwoord. "En met jullie?" Ik keek Samantha een tijdje aan en wierp mijn blik toen op Akio. Ik vroeg me af of ik ze niet stoorde.
    Samantha
    Samantha


    Aantal berichten : 181
    Registratiedatum : 06-11-10

    Het zwembad. Empty Re: Het zwembad.

    Bericht  Samantha wo nov 10, 2010 12:24 am

    Ik grijnsde en haalde mijn schouders op. "Met mij gaat alles wel goed hoor. Ik keek eventjes naar Akio en glimlachte. Ik duwde me weer wat af en zwom iets meer naar hem toe. "Alles oké." Grijnsde ik. "Ik ben er net achtergekomen dat hij niet tegen kietelen kan. Maar.. dat heb ik niet gezegd hé." Lachtte ik, en bewoog opnieuw mijn wenkbrauwen eens speels op en neer. Ik haalde eens diep adem en dook onder water.

    Gesponsorde inhoud


    Het zwembad. Empty Re: Het zwembad.

    Bericht  Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 9:34 am