クセルクセスアカデミー

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
クセルクセスアカデミー

Welkom op Xerxes Academy.


3 plaatsers

    Het zwembad.

    Akio.
    Akio.


    Aantal berichten : 279
    Registratiedatum : 08-11-10
    Leeftijd : 27

    Het zwembad. - Pagina 2 Empty Re: Het zwembad.

    Bericht  Akio. wo nov 10, 2010 12:24 am

    Ik dook even onder water en zwom naar de meiden toe om het gesprek te volgens. 'Ook nog hallo.' zei ik luchtig.Ik keek even van Yumi naar Sam en had nog steeds een glimlach op mijn lippen. Ik bleef met mijn benen een beetje drijven in het water terwijl ik op de kant leunde. Daarna keek ik naar hoe Sam aan het zwemmen was.


    Laatst aangepast door Akio. op wo nov 10, 2010 12:29 am; in totaal 1 keer bewerkt
    Samantha
    Samantha


    Aantal berichten : 181
    Registratiedatum : 06-11-10

    Het zwembad. - Pagina 2 Empty Re: Het zwembad.

    Bericht  Samantha wo nov 10, 2010 12:27 am

    Ik bleef een tijdje onderwater zitten, zwom doorheen heel het zwembad hoewel dat wel een redelijk lang was. Ik bleef mijn adem inhouden en vertikte het om boven te komen. Maar na anderhalve, bijna 2 minuten begon het wel aardig moeilijk te worden. Ik hield mijn ogen gesloten en bleef op de boden van het zwembad zitten, in het diepe gedeelte.
    Yumi
    Yumi


    Aantal berichten : 187
    Registratiedatum : 07-11-10

    Het zwembad. - Pagina 2 Empty Re: Het zwembad.

    Bericht  Yumi wo nov 10, 2010 12:28 am

    Ik keek even naar Akio. "Hey." Ik grijnsde even. "Een kietelige koekjes verslaafde." Ik lachte even. Ik keek naar Samantha en beet op mijn lippen toen ik me realiseerde dat ze net nog zei dat ze het zogenaamd niet had gezegt. "Oeps." Ik keek naar Samantha die onder water dreef en vervolgens naar Akio en grijnsde voorzichtig. "Dat heb ik niet gezegt." Dat was typisch iets voor mij. Ik wreef even in mijn nek en glimlachte toen. "Dus, zwemmen, gezellig." Ik grijnsde even. Schijnbaar was er iets met mijn slaperigheid aan de hand. Tuurlijk hoefde ik niet te slapen, maar ik was af en toe wel slaperig en dat viel op moment op. Ik gaapte even terwijl ik mijn hand voor mijn mond sloeg.
    Akio.
    Akio.


    Aantal berichten : 279
    Registratiedatum : 08-11-10
    Leeftijd : 27

    Het zwembad. - Pagina 2 Empty Re: Het zwembad.

    Bericht  Akio. wo nov 10, 2010 12:32 am

    'Pff. Zo kun je me noemen ja. En ik heb niks gehoord hoor.' zei ik met een grijns. 'Ja, zwemmen en het is gezellig ja.' zei ik. Even keek ik naar Sam waarna ik Yumi aankeek. 'Ben je moe?' vroeg ik haar met een lichte grijns. Het was misschien plagerig maar was ook vriendelijk bedoeld. Ik keek haar aan.
    Yumi
    Yumi


    Aantal berichten : 187
    Registratiedatum : 07-11-10

    Het zwembad. - Pagina 2 Empty Re: Het zwembad.

    Bericht  Yumi wo nov 10, 2010 12:35 am

    "Soort van." Ik grijnsde even terwijl ik naar het water staarde. Ik wierp mijn blik op Akio en keek toen een beetje onrustig naar Sam. Misschien was het normaal, misschien kwam het omdat ik water sowieso al niet leuk vond. "Eh." Ik beet op mijn lippen en bleef naar haar kijken terwijl ik hoopte dat ze zo boven water zou komen.
    Akio.
    Akio.


    Aantal berichten : 279
    Registratiedatum : 08-11-10
    Leeftijd : 27

    Het zwembad. - Pagina 2 Empty Re: Het zwembad.

    Bericht  Akio. wo nov 10, 2010 12:38 am

    Ik keek Yumi even aan maar volgde daarna haar wat onrustige blik. Ik zag dat ze naar Sam keek en hoopte dat die wist wat ze deed want ik vond het er niet zo goed uit zien. Even beet ik op mijn lip. Sam wist vast wel wat ze deed. 'Ze komt zo wel boven.' zei ik dus voor me uit. Een beetje tegen Yumi om haar onrust weg te halen.
    Yumi
    Yumi


    Aantal berichten : 187
    Registratiedatum : 07-11-10

    Het zwembad. - Pagina 2 Empty Re: Het zwembad.

    Bericht  Yumi wo nov 10, 2010 12:40 am

    "Mh," mompelde ik terwijl ik mijn blik wat schuchter op hem wierp. Ik keek even achter me en toen ik zag dat de grond redelijk droog was, ging ik zitten. Ik was het niet echt gewend om naar beneden te kijken, aangezien ik altijd omhoog moest kijken. Ik keek Akio aan en dacht toen na. "Kan je het water nu in ijs veranderen?" vroeg ik nieuwsgierig.
    Akio.
    Akio.


    Aantal berichten : 279
    Registratiedatum : 08-11-10
    Leeftijd : 27

    Het zwembad. - Pagina 2 Empty Re: Het zwembad.

    Bericht  Akio. wo nov 10, 2010 12:43 am

    'Niet alles als het helemaal tot de bodem moet. Maar wel alles als er een dunne laag overheen moet. En die laag over al het water kan ik dan niet dikker maken dan 10 centimeter.' vertelde ik Yumi. Ze zat nu en dat was wat makkelijker voor mij. Ik keek Yumi een beetje glimlachend aan.
    Yumi
    Yumi


    Aantal berichten : 187
    Registratiedatum : 07-11-10

    Het zwembad. - Pagina 2 Empty Re: Het zwembad.

    Bericht  Yumi wo nov 10, 2010 12:46 am

    Ik trok mijn benen op en sloeg mijn armen er om heen. "Je moet een ijsmannetje worden. Ik denk dat er heel veel kinderen blij zijn als je ijs op kleine meertjes vormt zodat zij kunnen schaatsen." Ik grijnsde even, wat over ging in glimlachen. Ik wierp kort mijn blik op Sam terwijl ik slikte en snel weer naar Akio keek.
    Akio.
    Akio.


    Aantal berichten : 279
    Registratiedatum : 08-11-10
    Leeftijd : 27

    Het zwembad. - Pagina 2 Empty Re: Het zwembad.

    Bericht  Akio. wo nov 10, 2010 12:48 am

    Ik lachte even bij het idee. 'Een ijsmannetje. Interessant. Nah, ik denk niet dat ik dat ga worden.' zei ik met een grijns. Ik merkte aan haar blik dat Sam nog niet boven gekomen was. Ik beet even op mijn lip. Ondertussen keek ik Yumi aan. Het was fijn om een keer omhoog te kijken, ik keek alitjd naar beneden.

    Ga Slapie doen.Doeiitjes..xx
    Yumi
    Yumi


    Aantal berichten : 187
    Registratiedatum : 07-11-10

    Het zwembad. - Pagina 2 Empty Re: Het zwembad.

    Bericht  Yumi wo nov 10, 2010 12:52 am

    Ik zag de blik in zijn ogen. "Ik ben gegroeid, hé?" Ik keek hem vrolijk aan terwijl ik met mijn wenkbrauwen wiebelde en even lachte. Ik keek weer even naar Sam. "Leeft ze nog?" vroeg ik een beetje onhandig. Domme vraag. Natuurlijk leefde ze nog, anders zou ze wel naar boven komen drijven. "Ik bedoel, gaat het nog goed met haar?" Ik beet even op mijn lippen.
    _
    Slaaplekker. :3
    Akio.
    Akio.


    Aantal berichten : 279
    Registratiedatum : 08-11-10
    Leeftijd : 27

    Het zwembad. - Pagina 2 Empty Re: Het zwembad.

    Bericht  Akio. wo nov 10, 2010 8:38 am

    Ik grinnikte. 'Ja, en het is best prettig.' zei ik grijnzend tegen haar. Ik keek even om naar Sam, ze was nog steeds niet naar boven gekomen. Even beet ik op mijn lip. Als het nog lang zou duren dan zou ik naar haar toe zwemmen en haar omhoogtrekken. Het voelde niet zo verstandig.
    Samantha
    Samantha


    Aantal berichten : 181
    Registratiedatum : 06-11-10

    Het zwembad. - Pagina 2 Empty Re: Het zwembad.

    Bericht  Samantha wo nov 10, 2010 9:21 am

    Omg, Sorry guys. Mijn ma trok zowat de internetstekker uit.o.o'
    ~

    Ik beet op mijn lippen toen ik mijn longen gewoon zowat in elkaar voelde krimpen en dwong me omhoog te zwemmen. Toen ik boven kwam hoestte ik een paar keer en vloekte ik zachtjes. De vorige keer had ik langer gekunne.. Ik keek op naar de 2 en zag ze angstig kijken. Pas toen besefte ik wat ik eigenlijk had gedaan. "Euh..Sorry, het was niet de bedoeling om.. naja.." Ik kreunde weer.
    Akio.
    Akio.


    Aantal berichten : 279
    Registratiedatum : 08-11-10
    Leeftijd : 27

    Het zwembad. - Pagina 2 Empty Re: Het zwembad.

    Bericht  Akio. wo nov 10, 2010 9:25 am

    Ik keek naar Sam en zuchtte even opgelucht. 'Fijn je weer boven te zien..' zei ik maar. Ik kon mezelf weer vor mijn kop slaan. Waarom kraamde ik altijd van die onzin uit. Ik keek even naar Yumi en daarna weer naar Sam. 'Wat is je record? Met het zolang mogenlijk onder water te blijven?' vroeg ik. Ik besloot er maar luchtig over te doen.
    Samantha
    Samantha


    Aantal berichten : 181
    Registratiedatum : 06-11-10

    Het zwembad. - Pagina 2 Empty Re: Het zwembad.

    Bericht  Samantha wo nov 10, 2010 9:30 am

    Ik grijnsde toen hij er achter vroeg. "Mijn record.. Hmmmm.." Ik dacht eventjes na. "4,56." Zei ik trots. Ik vond het al raar toen ik het bij 2 minuten al benauwd kreeg. "Jaa, ik weet het, verklaar me maar zot." Grijnsde ik, en zwom weer naar hen toe. Ik ging voor Akio zwemmen en keek kort op naar Yumi.
    Akio.
    Akio.


    Aantal berichten : 279
    Registratiedatum : 08-11-10
    Leeftijd : 27

    Het zwembad. - Pagina 2 Empty Re: Het zwembad.

    Bericht  Akio. wo nov 10, 2010 9:33 am

    'Pff.. Nou, laten we het maar niet over mijn record hebben. Ik heb niet zulke goede longen.' zei ik grijnzend. Dat was lang. Ik denk dat als ze zolang onder water gebleven was dat ik haar dan naar boven gebracht had. Ik keek even naar Sam. Daarna haalde ik wat plakkerige haren uit mijn gezicht. Als ze nat werden gingen ze altijd voor mijn ogen hangen en er dan tegenaan plakken. Het zag er dan misschien niet uit als ik ze opzij deed maar het zat wel een stuk beter.
    Samantha
    Samantha


    Aantal berichten : 181
    Registratiedatum : 06-11-10

    Het zwembad. - Pagina 2 Empty Re: Het zwembad.

    Bericht  Samantha wo nov 10, 2010 9:37 am

    Ik grijnsde en keek eventjes naar het water. Ze zag vaag onze voeten bewegen in het water. "Ik mag dan wel lang mijn adem inhouden maar ik ben zo slecht in snel zwemmen." Lachtte ik. Ik blies kort wat haar uit mijn gezicht, mijn donkerrode lokken hingen voor mijn gezicht en ik kon juist zien wat hij was aan het doen. Niet dat hij op zich veel wás aan het doen,.. Ik had ze liever iets lichter, mijn lokken. Maar dat kwam door het water. "Dus.." Glimlachte ik. "Zullen we om ter verste zwemmen?" Ik wou eens weten wat hij er van zou bakken. "Wedden dat jij mij verslaat?"

    ~

    Als ik ineens wegval weet je waarom hea. wbw. (a)
    Akio.
    Akio.


    Aantal berichten : 279
    Registratiedatum : 08-11-10
    Leeftijd : 27

    Het zwembad. - Pagina 2 Empty Re: Het zwembad.

    Bericht  Akio. wo nov 10, 2010 4:36 pm

    Jep.
    __

    Ik grinnikte. 'Ik vind het goed. Maar dan moet Yumi onze scheidsrechter zijn. Voor hetzelfde geldt versla je mij. Maar dan gooi ik je nog wel een keer in het water. Je bent toch zo'n waterrat.' zei ik met een grijns tegen Sam. Ik draaide me even om naar Yumi. 'Wil je trouwens wel onze scheids zijn. als je het niet wilt gewoon zeggen hoor. Dan versla ik Sam sowieso.' zei ik met een grijns.
    Samantha
    Samantha


    Aantal berichten : 181
    Registratiedatum : 06-11-10

    Het zwembad. - Pagina 2 Empty Re: Het zwembad.

    Bericht  Samantha wo nov 10, 2010 4:45 pm

    Mijn mond viel bijna open toen hij dat zei. "Je meent het?" Lachte ik. "Ben je soms bang dat ik je versla?" Ik stak mijn tong weer eens uit en spetste wat water in het gezicht van Akio. "Of denk je soms dat ik ga valsspelen?" Ik bleef trappelen zodat ik boven water bleef en grijnsde. Het was een diep zwembad, vond ik toch.. "Let maar eens op." Lachte ik weer. Ergens wist ik wel dat hij zou winnen, maar ik zou toch wel alles willen geven.
    Akio.
    Akio.


    Aantal berichten : 279
    Registratiedatum : 08-11-10
    Leeftijd : 27

    Het zwembad. - Pagina 2 Empty Re: Het zwembad.

    Bericht  Akio. wo nov 10, 2010 4:49 pm

    Ik kreeg wat water in mijn gezicht en wreef het even uit mijn ogen en maakte haar ook nat. Niet dat het veel nut had want ze was al kletsnat. Ik daarentegen was weer bijna opgedroogd dus het water was best koud. Ik rilde even daardoor. Gelijk liet ik mijzelf even onder water gaan.'Ja.. Daar ben ik heel bang voor.' zei ik gespeeld zielig. Ik stak mijn tong terug uit naar haar.
    Samantha
    Samantha


    Aantal berichten : 181
    Registratiedatum : 06-11-10

    Het zwembad. - Pagina 2 Empty Re: Het zwembad.

    Bericht  Samantha wo nov 10, 2010 4:53 pm

    Ik begon te lachen toen ik water in mijn gezicht kreeg en wreef het water uit mijn ogen. Volgens mij leek Yumi een beetje in dromenland. Ik keek haar eens kort aan en grijnsde. "Hmmm. Zullen we ons anders al opwarmen?" Grijnsde ik en begon wat rond hem te zwemmen. "Wie het eerst aan de overkant is." Lachte ik. Ik dook meteen onder en begon zo snel als ik kon te zwemmen.
    Akio.
    Akio.


    Aantal berichten : 279
    Registratiedatum : 08-11-10
    Leeftijd : 27

    Het zwembad. - Pagina 2 Empty Re: Het zwembad.

    Bericht  Akio. wo nov 10, 2010 5:47 pm

    'Oké.' Kon ik nog ent uitbrengen voordat Samantha onder water verdween. Snel volgde ik haar. Ik besloot niet mijn krachten te gebruiken en vals te spelen. Snel begon ik grote slagen te maakte en lette niet echt op en keek niet wanneer ik bij de kant was. Als ik dat wel gedaan had was ik er misschien niet heel veel later tegenaan gebotst. 'Ahw.' zei ik zacht toen ik bovenkwam. Gelijk greep ik naar mijn hoofd. Daar zou vast een bult komen.
    Samantha
    Samantha


    Aantal berichten : 181
    Registratiedatum : 06-11-10

    Het zwembad. - Pagina 2 Empty Re: Het zwembad.

    Bericht  Samantha wo nov 10, 2010 5:50 pm

    Ik was er nét niet, juist had hij me nog kunnen inhalen. Ik begon zachtjes te lachen en zwom naar hem toe. Ik had meedelijden. Ik schudde mijn hoofd en ging met mijn hand door zijn haar heen. "Heb je je pijn gedaan?" Ik keek naar zijn haar maar zag niets ernstig dus lachte ik weer. Ik liet mijn hand langzaam zakken en bekeek hem eens, ik stond aardig dicht tegen hem aan.
    Akio.
    Akio.


    Aantal berichten : 279
    Registratiedatum : 08-11-10
    Leeftijd : 27

    Het zwembad. - Pagina 2 Empty Re: Het zwembad.

    Bericht  Akio. wo nov 10, 2010 5:54 pm

    Ik keek even in Samantha's ogen. Het deed even pijn toen ze door mijn haren heen ging. 'Ja.. Waarschijnlijk krijg ik nu een bult op mijn hoofd.' zei ik met een beetje een zure grijns maar hij was wel vrolijk. Ik bekeek haar een beetje onderzoekend en haalde wat haar voor haar ogen weg zodat ik Sam wat beter aan kon kijken.
    Samantha
    Samantha


    Aantal berichten : 181
    Registratiedatum : 06-11-10

    Het zwembad. - Pagina 2 Empty Re: Het zwembad.

    Bericht  Samantha wo nov 10, 2010 5:57 pm

    Ik beet op mijn onderlip en bekeek hem eens kort, af en toe raakte mijn buik die van Akio eens, omdat ik anders eerst niet bij zijn haar bijkon, vandaar ik zo dicht tegen hem aanstond. Ik glimlachte weer en knikte. "Dat komt er van als je mij probeert te verslaan." Lachte ik. "Maar jij had wel gewonnen.." Ik kreunde zachtjes, spijtig genoeg, hoewel het wel grappig was. Wou ik eens indruk maken, verloor ik ook nog. Ik keek in zijn ogen en slikte weer, ik werd er eventjes stil van..

    Gesponsorde inhoud


    Het zwembad. - Pagina 2 Empty Re: Het zwembad.

    Bericht  Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 7:58 am