クセルクセスアカデミー

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
クセルクセスアカデミー

Welkom op Xerxes Academy.


3 plaatsers

    Het zwembad.

    Yumi
    Yumi


    Aantal berichten : 187
    Registratiedatum : 07-11-10

    Het zwembad. - Pagina 7 Empty Re: Het zwembad.

    Bericht  Yumi do nov 11, 2010 8:27 pm

    Ik beet even op mijn lippen en keek toen op naar Sam. "Dat ijsje krijg je van mij." Ik glimlachte even. Dat was mijn manier van goed maken. Ik zei nooit dat het me speet, maar ik zei het gewoon op een andere manier. Ik hoefde toch geen ijsje of ander eten en geld speelde voor mij geen grote rol. Vooral op dit moment niet.
    Akio.
    Akio.


    Aantal berichten : 279
    Registratiedatum : 08-11-10
    Leeftijd : 27

    Het zwembad. - Pagina 7 Empty Re: Het zwembad.

    Bericht  Akio. do nov 11, 2010 10:28 pm

    Ik glimlachte. 'Mooi zo.' zei ik zacht tegen haar. Ik was blij dat Yumi mee ging. Ik vond haar wel aardig. Ik glimlachte wel een beetje. Ik was benieuwd naar welke smaken ze hadden. Ik wilde het zoetste.
    Yumi
    Yumi


    Aantal berichten : 187
    Registratiedatum : 07-11-10

    Het zwembad. - Pagina 7 Empty Re: Het zwembad.

    Bericht  Yumi do nov 11, 2010 10:33 pm

    Ondanks dat ik al vier jaar niet meer had gegeten, nam ik me voor om deze keer iets te proberen. Ik wist dat ik het niet nodig had, dat het geen rol in mijn leven speelde. Dat het niet uit maakte, of ik nou wel iets of niets nam aangezien mijn toestand het zelfde zou blijven. De brandende pijn in mijn keel zou niet verlicht worden door een simpel ijsje, daar was bloed voor nodig. Ik rilde even. Ik moest er niet aan denken dat ik opeens bloed moest door slikken. Misschien zou het opluchten, maar het zou ook meteen mijn grootste angst zijn.
    Samantha
    Samantha


    Aantal berichten : 181
    Registratiedatum : 06-11-10

    Het zwembad. - Pagina 7 Empty Re: Het zwembad.

    Bericht  Samantha do nov 11, 2010 10:33 pm

    Ik grijnsde en blies even kort het haar uit mijn gezicht. "Hebben jullie nog zin in het ijsje?" Vroeg ik iets zachter, een beetje bang dat ik nu de stilte verbrak. "Maar.. Nou ja. Als jullie geen zin meer hebben.." Zei ik er zachtjes achter. Ergens kon ik wel begrijpen dat ze na dit 'voorval' helemaal geen zin meer hadden in een ijsje. "Voor mij hoeft het niet." Zei ik zachtjes. Misschien had ik iets fout gezegd..
    Yumi
    Yumi


    Aantal berichten : 187
    Registratiedatum : 07-11-10

    Het zwembad. - Pagina 7 Empty Re: Het zwembad.

    Bericht  Yumi do nov 11, 2010 10:36 pm

    Ik keek verbaasd naar Sam. "Je, dat, nee," begon ik achter elkaar te zeggen. "Nee, nee, nee. Jij wou een ijsje, dus jij krijgt een ijsje." Ik glimlachte even en wreef ongemakkelijk over mijn bovenarm. Het moest niet mijn schuld zijn dat ze geen ijsje kon krijgen. Ik keek even naar Akio en hoopte vurig dat hij er ook niet anders op geworden was.
    Akio.
    Akio.


    Aantal berichten : 279
    Registratiedatum : 08-11-10
    Leeftijd : 27

    Het zwembad. - Pagina 7 Empty Re: Het zwembad.

    Bericht  Akio. do nov 11, 2010 10:36 pm

    Ik grinnikte al wist ik niet wat ik zo vrolijk vond. 'Ik heb er best nog wel zin in als jullie meegaan..' zei ik rustig. Ik keek even naar Yumi en Samantha. Het maakte mij niet zo heel veel uit. Een grijns lag nog steeds op mijn gezicht.

    __

    Kunnen Yumi en Akio even ergens meetne?
    Yumi
    Yumi


    Aantal berichten : 187
    Registratiedatum : 07-11-10

    Het zwembad. - Pagina 7 Empty Re: Het zwembad.

    Bericht  Yumi do nov 11, 2010 10:40 pm

    Ja, sure. Maar waar? xd
    -
    Ik hield opgelucht adem en keek toen naar Sam. "Mooi." Ik glimlachte even en beet vrolijk op mijn lippen. Ik keek van Sam naar Akio en toen weer terug. Ik wist niet eens meer welke smaken er allemaal waren. Ik had nieuwe soorten niet bij gehouden en de oude kon ik me qua smaak ook niet herinneren.
    Akio.
    Akio.


    Aantal berichten : 279
    Registratiedatum : 08-11-10
    Leeftijd : 27

    Het zwembad. - Pagina 7 Empty Re: Het zwembad.

    Bericht  Akio. do nov 11, 2010 10:43 pm

    De schooltuin. Hij wilt even met haar praten.. Wink
    ________

    Ik glimlachte en was blij dat Yumi ook nog wilde. Sam moest nu ook wel willen vond ik. Een glimlach lag op mijn lippen. Waarschijnlijk zou ik sowieso chocolade nemen. Dat vond ik nou eenmaal ontzettend lekker. Ik keek even van Sam naar Yumi en weer terug.
    Yumi
    Yumi


    Aantal berichten : 187
    Registratiedatum : 07-11-10

    Het zwembad. - Pagina 7 Empty Re: Het zwembad.

    Bericht  Yumi do nov 11, 2010 10:48 pm

    Ze is er. :3
    -
    Ik keek naar Sam en beet eventjes op mijn lippen, bang dat ze aan het twijfelen was. Ik kneep mijn ogen heel eventjes tot fijne spleetjes toen er wat wind in blies. "Wil jij ook nog?" vroeg ik afwachtend. Ik hoopte dat ik haar ijsjes honger nog niet verminderd had.
    Samantha
    Samantha


    Aantal berichten : 181
    Registratiedatum : 06-11-10

    Het zwembad. - Pagina 7 Empty Re: Het zwembad.

    Bericht  Samantha do nov 11, 2010 10:50 pm

    Ik grinnikte toen ze er achter vroeg en knikte. "Natuurlijk." Ik keek eventjes naar mijn zakje dat ik in mijn andere hand had en slikte. Vervolgens keek ik weer even naar mijn voet dat nog steeds pijn deed en zuchtte. "Welke smaken gaan jullie kiezen?" Vroeg ik uiteindelijk nieuwsgierig.
    Yumi
    Yumi


    Aantal berichten : 187
    Registratiedatum : 07-11-10

    Het zwembad. - Pagina 7 Empty Re: Het zwembad.

    Bericht  Yumi do nov 11, 2010 10:52 pm

    "Eh." Ik beet even op mijn lippen. Het maakte niet veel uit welke smaak ik zou nemen. Volgensmij zou ik er toch niets van proeven, dat wou ik ook niet verwachten, aangezien ik bang was dat ik dan teleurgesteld zou zijn. Ik beet zachtjes op mijn onderlip. De goedkoopste, alleen ik zei het niet hardop. "Een water ijsje, denk ik." Volgensmij waren die het goedkoopste.
    Akio.
    Akio.


    Aantal berichten : 279
    Registratiedatum : 08-11-10
    Leeftijd : 27

    Het zwembad. - Pagina 7 Empty Re: Het zwembad.

    Bericht  Akio. do nov 11, 2010 10:57 pm

    'Ik denk chocolade en citroen. Dat zijn mijn favoriete smaken. Dat waren ze tenminste.' zei ik hardop. Ik keek even van Yumi naar Sam. 'En welke smaken neem je zelf?' vroeg ik haar. Ik keek even nieuwsgierig naar Sam en daarna keek ik even naar Yumi.
    Yumi
    Yumi


    Aantal berichten : 187
    Registratiedatum : 07-11-10

    Het zwembad. - Pagina 7 Empty Re: Het zwembad.

    Bericht  Yumi do nov 11, 2010 11:00 pm

    Ik keek Akio even aan. Chocolade, citroen. Ik moest even na denken hoe dat ook alweer smaakte. Ik weet alleen nog dat ik me als mens vol vrat met chocolade, maar hoe het ook nog maar echt smaakte, dat kon ik me niet echt meer herinneren. Ik keek Sam nieuwsgierig aan en glimlachte even.
    Samantha
    Samantha


    Aantal berichten : 181
    Registratiedatum : 06-11-10

    Het zwembad. - Pagina 7 Empty Re: Het zwembad.

    Bericht  Samantha za nov 13, 2010 5:19 pm

    Ik fronste en keek een tijdje voor mij uit. "Volgens mij pak ik.." Zei ik en dacht na. "Caramel en Pistache" Zei ik glimlachend. Ergens vroeg ik me af waarom Yumi voor een waterijsje ging, maar oké.. Als zij dat wou. Ik glimlachte naar haar en wreef opnieuw met mijn duim over zijn hand.
    Akio.
    Akio.


    Aantal berichten : 279
    Registratiedatum : 08-11-10
    Leeftijd : 27

    Het zwembad. - Pagina 7 Empty Re: Het zwembad.

    Bericht  Akio. ma nov 15, 2010 4:27 pm

    Ik glimlachte, nog steeds. Ik keek even van Sam naar Yumi en snapte waarom ze een waterijsje nam. Het was anders toch een verspilling. Ik was wel blij dat ik nog gewoon dingen kon eten. Zachtjes gaf ik een kneepje in Samantha's hand.
    Samantha
    Samantha


    Aantal berichten : 181
    Registratiedatum : 06-11-10

    Het zwembad. - Pagina 7 Empty Re: Het zwembad.

    Bericht  Samantha ma nov 15, 2010 9:23 pm

    Ik keek hem aan toen ik een zacht kneepje voelde en glimlachte. "Duuuus." Ik beet zachtjes op mijn lip en dacht na. De kortste weg naar het ijssalon was naar links toe.. Blap. Ik weet niet wat ik moet typen. c:
    Yumi
    Yumi


    Aantal berichten : 187
    Registratiedatum : 07-11-10

    Het zwembad. - Pagina 7 Empty Re: Het zwembad.

    Bericht  Yumi wo nov 17, 2010 10:57 pm

    Ik keek van Akio naar Samantha en sloeg toen mijn ogen neer waarna ik diep adem hield. Ik slikte even en ging op een klein afstandje van ze lopen, niet om hun, maar volgensmij hadden ze nou ook weer niet zo veel belang in mijn bijzijn.
    Samantha
    Samantha


    Aantal berichten : 181
    Registratiedatum : 06-11-10

    Het zwembad. - Pagina 7 Empty Re: Het zwembad.

    Bericht  Samantha wo nov 17, 2010 11:04 pm

    Samantha ;;

    Ik beet zachtjes op mijn lippen en keek eventjes naar de grond "Heb ik euhrm.. IetsFout gezegd?"vroeg ik zachtjes. Ik haatte stiltes, het voelde akelig en ik had dan steeds het gevoel dat er iemand boos op me was. Ik keek even
    van Akio naar Yumi en slikte.

    Gesponsorde inhoud


    Het zwembad. - Pagina 7 Empty Re: Het zwembad.

    Bericht  Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 7:58 am