クセルクセスアカデミー

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
クセルクセスアカデミー

Welkom op Xerxes Academy.


3 plaatsers

    Het zwembad.

    Akio.
    Akio.


    Aantal berichten : 279
    Registratiedatum : 08-11-10
    Leeftijd : 27

    Het zwembad. - Pagina 5 Empty Re: Het zwembad.

    Bericht  Akio. wo nov 10, 2010 10:42 pm

    Ik keek naar Samantha, tenminste voor zover ik kon. Ik streelde haar rug van boven naar beneden en haar schouders daarna. Het was me in korte tijd zo dierbaar geworden. 'Dan ben je niet de enige die dat kan.' fluisterde ik zachtjes terug doelend op mezelf. Ik speelde rustig door met haar haren, omdat ik dat zo leuk vond. Ik hield mijn ogen open en een glimlach speelde nog steeds met mijn lippen.
    Samantha
    Samantha


    Aantal berichten : 181
    Registratiedatum : 06-11-10

    Het zwembad. - Pagina 5 Empty Re: Het zwembad.

    Bericht  Samantha wo nov 10, 2010 10:51 pm

    Mijn hand kwam wat boven water en ik verstrengelde deze in zijn lokken, paste wel op voor zijn bult. "Zullen we anders er uit gaan?" Fluisterde ik zachtjes. Ik streek over zijn hoofd en keek hem aan. "Als je wilt." Glimlachte ik. Heel zachtjes drukte ik mijn lippen nog eens op die van hem en glimlachte. "Ik heb honger gekregen." Lachte ik." Dus.. daarom.." Ik kwam opnieuw niet uit mijn woorden. "Naja.. Of we misschien iets konden gaan ieten?" Ik keek hem grijnzend aan.
    Akio.
    Akio.


    Aantal berichten : 279
    Registratiedatum : 08-11-10
    Leeftijd : 27

    Het zwembad. - Pagina 5 Empty Re: Het zwembad.

    Bericht  Akio. wo nov 10, 2010 11:03 pm

    Ik grinnikte een beetje. 'Dat is goed hoor.' zei ik tegen Sam. Zelf had ik niet veel honger. Nou ja, geen honger naar menselijk voedsel. Ik at het ook haast nooit op de zoetigheid na maar dat waren kleine dingetje. Ik zou nooit een hele menselijke maaltijd naar binnen kunnen krijgen. 'En, wat wil je eten dan?' vroeg ik haar met een glimlachje. Ik speelde door met haar haren.
    Samantha
    Samantha


    Aantal berichten : 181
    Registratiedatum : 06-11-10

    Het zwembad. - Pagina 5 Empty Re: Het zwembad.

    Bericht  Samantha wo nov 10, 2010 11:06 pm

    Ik sloot mijn ogen toen ik hem verder voelde spelen. "Hmmm.." Soms vergat ik dat hij half vampier was. "Wat dacht je van een ijsje?" Grijnsde ik. Ik hield hem nog steeds goed vast, maar keek hem alleen nu in de ogen aan. Ik beet zachtjes op mijn lippen, ik kon wel verdrinken in zijn ogen.. Mijn lichtblauwe ogen waren steeds zo speels, terwijl die van hem zo.. kalm en rustgevend stonden.
    Akio.
    Akio.


    Aantal berichten : 279
    Registratiedatum : 08-11-10
    Leeftijd : 27

    Het zwembad. - Pagina 5 Empty Re: Het zwembad.

    Bericht  Akio. wo nov 10, 2010 11:14 pm

    Ik glimlachte. 'Dat lukt me wel.' zei ik met een glimlachje. Ik keek terug in haar blauwe ogen. Ze stonden zo ontzettend speels en vrolijk. Ik had altijd moeite met zulke blikken. Ik had vaak alleen kalmte, ernst, rust, irritatie, teleurgesteld, dwingend en hopend in mijn ogen liggen. Het verschilde, en soms even een blije blik. Mar nu keek ik door een paar verliefde ogen naar Sam.
    Yumi
    Yumi


    Aantal berichten : 187
    Registratiedatum : 07-11-10

    Het zwembad. - Pagina 5 Empty Re: Het zwembad.

    Bericht  Yumi wo nov 10, 2010 11:16 pm

    Ik schopte een steentje voor me uit aangezien ik net van het tekenlokaal kwam. Ik keek op naar Akio en Sam. "Hey, stoor ik?" vroeg ik zachtjes. Ik keek ze even aan en hoopte dat ik niet heel erg ongelegen kwam. Mijn mag draaide eventjes. Ik hoopte vurig dat ze zich niet aan mij irriteerden en als dat wel zo was, dat ze het dan eerlijk zouden zeggen. "Want anders ga ik weer weg," zei ik toen snel terwijl ik met mijn duim over mijn schouder naar achteren wees.
    Samantha
    Samantha


    Aantal berichten : 181
    Registratiedatum : 06-11-10

    Het zwembad. - Pagina 5 Empty Re: Het zwembad.

    Bericht  Samantha wo nov 10, 2010 11:22 pm

    Ik keek op toen ik Yumi weer hoorde en grijnsde. "Neen hoor, we waren van plan een ijsje te gaan eten." Lachte ik. Ik drukte kort mijn lippen tegen zijn voorhoofd aan, en liet hem toen los. Ik zwom nog eventjes rond en ging toen het trapje op, het zwembad uit. De handdoek vloog naar mij toe toen ik mijn hand uit stak, alsof het normaal was en sloeg deze rond mijn middel. Ik trok mijn staartje uit en schude mijn haar eens, het was nog half nat, en het was weer stijl, zoals altijd.. Toen ik stopte hing al mijn haar in mijn gezicht en lachtte ik.
    Akio.
    Akio.


    Aantal berichten : 279
    Registratiedatum : 08-11-10
    Leeftijd : 27

    Het zwembad. - Pagina 5 Empty Re: Het zwembad.

    Bericht  Akio. wo nov 10, 2010 11:25 pm

    Ik zwom gelijk na het trapje nadat Sam begonnen was met een rondje zwemmen en liep gewoon naar mijn handdoek toe. Ik maakte even mijn haren droog die nu een beetje krullend vielen. Ook deels voor mijn ogen. Ik grinnikte en keek even naar Yumi en Sam. Daarna hing ik de handdoek om mijn nek. Ik moest me toch nog omkleden. Een glimlach lag nog steeds o mijn lippen.

    __

    Moet tot 10.00 uur even de lappie afstaan aan mn zusje.
    Yumi
    Yumi


    Aantal berichten : 187
    Registratiedatum : 07-11-10

    Het zwembad. - Pagina 5 Empty Re: Het zwembad.

    Bericht  Yumi wo nov 10, 2010 11:28 pm

    Ik keek van Sam naar Akio en van Akio terug naar Sam. "Ijsjes." Ik likte voorzichtig langs mijn lippen. Wat vond ik dat lekker, als mens. Ik had eigenlijk nooit weer gegeten of gedronken als vampier. Alleen een glaasje water om normaal te lijken. Ik grijnsde heel eventjes en beet toen vrolijk op mijn lippen. Dan at ik ze samen met mijn broer op. Ik snoof even.
    -
    Aw, oké. ;o
    Tot zo. :3
    Samantha
    Samantha


    Aantal berichten : 181
    Registratiedatum : 06-11-10

    Het zwembad. - Pagina 5 Empty Re: Het zwembad.

    Bericht  Samantha wo nov 10, 2010 11:37 pm

    Okeeeee. OMG. Ik typ : x en komt er Mad O.O
    ;O
    Tot zooo c:
    ~

    Ik keek eventjes naar Akio en grijnsde, het liefste wou ik hem zo snel mogelijk weer terug vastgrijpen, maar ergens moest ik ook wel grenzen trekken. Ik grinnikte bij dat gedacht. Ik trok eventjes mijn handdoek weer van mijn middel en ging ermee door mijn haren, om ze nog iets droger te maken. Ik ging met mijn vingers doorheen mijn lokken en blies het haar voor mijn ogen er uit. Ik zoog mijn longen eens vol lucht en zag de kam naar me toe vliegen. Ik zou eerst het kleedhokje vrijlaten voor Akio, daarna kon ik wel. Ik ging met mijn kam doorheen mijn haren zodat het zo stijl mogelijk was en grijnsde.
    Akio.
    Akio.


    Aantal berichten : 279
    Registratiedatum : 08-11-10
    Leeftijd : 27

    Het zwembad. - Pagina 5 Empty Re: Het zwembad.

    Bericht  Akio. do nov 11, 2010 12:20 am

    Ik grinnikte. 'Praten jullie maar verder over ijsjes. ik ga me even omkleden.' zei ik rustig. Ik pakte mijn kleine stapeltje kleren en knikte even vrolijk naar de beide meisjes voor ik naar de kleedhokjes liep en het deurtje op slot deed. Ik begon mijzelf af te drogen en aan te kleden. Mijn ondergoed met daarover mijn zwarte spijkerbroek. Daarop mijn blouse en jasje. Eigenlijk was dat de kleding die ik altijd droeg.
    Samantha
    Samantha


    Aantal berichten : 181
    Registratiedatum : 06-11-10

    Het zwembad. - Pagina 5 Empty Re: Het zwembad.

    Bericht  Samantha do nov 11, 2010 12:25 am

    Ik grinnikte en deed mijn haar weer terug in de vlugge staart zoals hij altijd zat. Met een paar losse lokken die niet in de staart geraakte. Ik keek naar Yumi en glimlachte. "Volgens mij vergeet ik steeds dat jij 2 vampieren zijn.." Grijnsde ik. Ik sloeg de handdoek opnieuw rond mijn middel en keek Yumi glimlachend aan. "Ga je mee een ijsje eten?" Vroeg ik liefjes. "Ik trakteer wel." Oh god. Nu deed ik het weer. "Als je.. nou ja. Het binnenkrijgt." Zei ik zachter.
    Yumi
    Yumi


    Aantal berichten : 187
    Registratiedatum : 07-11-10

    Het zwembad. - Pagina 5 Empty Re: Het zwembad.

    Bericht  Yumi do nov 11, 2010 12:29 am

    Ik keek haar een tijdje aan en lachte toen. "Ik eh, ik hoef het niet te eten, maar ik wil wel mee." Ik beet zachtjes op mijn lippen. "Dat zie ik ook al op een soort van traktatie." Ik hield diep adem en keek haar toen aan. Waarom ik steeds diep adem hield, wist ik niet, ik had het niet nodig, maar ik deed het wel.
    Samantha
    Samantha


    Aantal berichten : 181
    Registratiedatum : 06-11-10

    Het zwembad. - Pagina 5 Empty Re: Het zwembad.

    Bericht  Samantha do nov 11, 2010 12:32 am

    Ik wou naar haar toestappen, toen ik persongeluk mijn voet tegen het trapje stotte. "Auw.." Ik trok meteen terug en keek naar mijn voet dat vaagjes begon te bloeden. "Ooh, fijn.." Kreunde ik. Ik begon half te hinken en veegde het beet je bloed weg, terwijl er weer nieuw kwam. Beter kon het niet..
    Akio.
    Akio.


    Aantal berichten : 279
    Registratiedatum : 08-11-10
    Leeftijd : 27

    Het zwembad. - Pagina 5 Empty Re: Het zwembad.

    Bericht  Akio. do nov 11, 2010 12:33 am

    Ik maakte mijn haren nog even droog en irriteerde me een beetje aan het feit dat het begon met krullen. Nou ja, er was niks aan te doen. Ik was blij dat ik zo slim geweest was om een rugzakje mee te nemen. In mijn favoriete kleur, zwart. Ik rolde mijn natte spullen in de handdoek en deed die daarin. Daarna liep ik de kleedkamer uit terug naar de twee meiden. 'Hallo..' zei ik vrolijk. Ik keek even en zag dat Sam bloedde mijn tas liet ik vallen en ik liep gelijk naar haar toe en pakte haar voet vast nadat ik bij haar neer geknield was.
    Yumi
    Yumi


    Aantal berichten : 187
    Registratiedatum : 07-11-10

    Het zwembad. - Pagina 5 Empty Re: Het zwembad.

    Bericht  Yumi do nov 11, 2010 12:34 am

    Ik had beter niet kunnen ademen, want dit was het moment dat er een bloed geur in mijn neus ontstond. Ik gromde vanuit mijn keel, terwijl het steeds dieper van uit mijn borstkas klonk. Ik zette een aantal snelle stappen achteruit en keek haar met verkleurde donker rode ogen aan. Gelukkig waren ze niet meer zo fel rood, zoals ze wel eens konden zijn. Ik schrok van mezelf en perste mijn lippen op elkaar om het gegrom tegen te houden, maar alsnog hoorde je het door de keel heen. Ik keek naar Akio en hoopte dat hij iets om haar voet zou binden.
    Samantha
    Samantha


    Aantal berichten : 181
    Registratiedatum : 06-11-10

    Het zwembad. - Pagina 5 Empty Re: Het zwembad.

    Bericht  Samantha do nov 11, 2010 12:37 am

    Ik keek op toen ik Akio hoorde en zette mijn voet weer tegen de grond, toen ik opeens Yumi hoorde grommen. Ik deinsde wat naar achteren toe en fronste mijn wenkbrauwen. Oh neen, ik had beter moeten weten. "Sorry.." Bracht ik meteen uit, terwijl ik haar nog hoorde grommen. Ik beet op mijn lippen en keek kort naar Akio, ik was bang dat ze me iets ging doen. Bang dat ik haar ging pijn doen.. Het bloed stopte niet, het was meer zo'n kleine snee zo.. Ik slikte en keek Yumi aan.
    Akio.
    Akio.


    Aantal berichten : 279
    Registratiedatum : 08-11-10
    Leeftijd : 27

    Het zwembad. - Pagina 5 Empty Re: Het zwembad.

    Bericht  Akio. do nov 11, 2010 12:40 am

    Ik keek even van Yumi naar Sam voordat ik mijn jasje uittrok en daarna mijn blouse. Ik zou dit wel als verband gebruiken. Ik scheurde er een baar repen vanaf en begon die, ondanks de sterke geur van haar bloed en mijn drang om te drinken, erom heen te binden. Ik maakte van wat water dat op de gron lag een vloeibaar laagje ijs en stopte dat ertussen. De kou zou het bloeden moeten stelpen.
    Yumi
    Yumi


    Aantal berichten : 187
    Registratiedatum : 07-11-10

    Het zwembad. - Pagina 5 Empty Re: Het zwembad.

    Bericht  Yumi do nov 11, 2010 12:41 am

    Ik klampte me vast aan één van de tafels zodat ik rustig bleef staan. Ik schudde mijn hoofd snel heen en weer terwijl ik haar aan keek. Zij hoefde geen sorry te zeggen, ik zou dat moeten zeggen. "Niet bang zijn, alsjeblieft." Mijn keel begon te branden. Het was moeilijk, ik had nog nooit één druppel bloed door mijn keel gehad en wanneer ik dan bloed rook, de neiging om het te nemen, was zo groot. Maar ik wou het niet. Ik gromde zachtjes. Ik hield mijn adem in terwijl ik naar Akio keek en steeds verder achteruit liep, tot dat ik wist dat ik op een veilige afstand stond.
    _
    En nu moet ik gaan. :c
    Sorry, alvast slaaplekker! :3
    Samantha
    Samantha


    Aantal berichten : 181
    Registratiedatum : 06-11-10

    Het zwembad. - Pagina 5 Empty Re: Het zwembad.

    Bericht  Samantha do nov 11, 2010 12:43 am

    Ergens kon ik niet geloven voor hoeveel problemen ik nu zorgde. Ik werd omringt door vampiers en dan was ik nog eens zo stom om te gaan bloeden. "Oh, god. Sorry." Kreunde ik weer. "Ik.. Dammned." Ik zuchtte en keek omhoog. "Het spijt me.." Ik kon het niet laten, hoe hard ze me er ook op drong. Het was mijn schuld, ik had maar niet zo dom moeten zijn.. Ik voelde het laag je ijs en kromp eventjes in elkaar. Typisch iets voor mij.. "Sorry." Verontschuldigde ik me opnieuw, deze keer vooral tegen Akio.

    Byebye, Marliee. c:
    Akio.
    Akio.


    Aantal berichten : 279
    Registratiedatum : 08-11-10
    Leeftijd : 27

    Het zwembad. - Pagina 5 Empty Re: Het zwembad.

    Bericht  Akio. do nov 11, 2010 12:47 am

    Slaaplekker! =3
    ____

    Ik verbond het met nog een paar repen. Meer had ik niet, gelukkig was het niet heel dik maar dik en strak genoeg om het bloed te stelpen. Ik deed ernog een dunne, watminder koude ijslaag overheen. 'Nee, hou maar op met sorry zeggen. Zoiets kan gebeuren. Jij kan er niks aan doen dat er een ongelukje gebeurd en wij kunnen er niks aan doen dat we slecht tegen bloed kunnen.' zei ik tegen Samantha. Ik kwam weer naar boven. 'Kan je lopen of moet ik je dragen?' vroeg ik haar. Ik had niet veel meer aan mijn blouse dus propte ik de resten en mijn jasje in mijn tas.
    Samantha
    Samantha


    Aantal berichten : 181
    Registratiedatum : 06-11-10

    Het zwembad. - Pagina 5 Empty Re: Het zwembad.

    Bericht  Samantha do nov 11, 2010 12:49 am

    Ik glimlachte en schudde mijn hoofd. "Volgens mij gaat het wel lukken." Zei ik glimlachend. "Nogmaals sorry." Fluisterde ik. Ik kon het niet helpen, ik voelde me nu eenmaal zo schuldig.. Zachtjes drukte ik mijn lippen tegen zijn wang aan en slikte. "Dankje." Ik keek naar mijn voet, blijkbaar was de snee groter als ik had gedacht, die stomme, scherpe opstapjes ook altijd..
    Akio.
    Akio.


    Aantal berichten : 279
    Registratiedatum : 08-11-10
    Leeftijd : 27

    Het zwembad. - Pagina 5 Empty Re: Het zwembad.

    Bericht  Akio. do nov 11, 2010 12:56 am

    Ik aaide haar even over haar hoofd en gaf en kus op. 'Mooi zo. En geen moeite joh.' zei ik tegen haar. Ik keek even naar Yumi maar hing daarna mijn tasje weer om. Als het niet ging zou ik haar dragen of ondersteunen. Met een klein glimlachje keek ik voor me uit. Ik wistdat ik vannacht echt weer op jacht moest, dan kon ik er tenminste weer een tijdje tegen. Ik vroeg me af of Yumi veel jaagde.
    Samantha
    Samantha


    Aantal berichten : 181
    Registratiedatum : 06-11-10

    Het zwembad. - Pagina 5 Empty Re: Het zwembad.

    Bericht  Samantha do nov 11, 2010 1:02 am

    Ik kon het niet laten om heel zachtjes te kreunen. Niet omwille van die snee, maar omwille van zijn hand. "Maar heel jou shirt hand gescheurd aan mijn voet." Zei ik zachtjes. Ik opende mijn ogen weer.. Waarom was ik zo gevoelig voor zo'n dingen? Ik beet zachtjes op mijn lip en zette mijn voet tegen de grond aan. Het deed pijn, maar ik negeerde het. Ik moest het maar verbijten. Ik keek weer kort naar Yumi en beet zachtjes op mijn lippen, bang dat ze nog eens begon te grommen ofzo.. "Yumi.." Begon ik. "Euhrm. Misschien is het denk ik iets beter als jij .. nou ja.. Eventjes hier blijft. Ik haal wel een ijsje extra mee." Ik was bang dat ze ons iets ging aandoen ofzo.. Ik wist ook nog niet hoe goed of minder goed ze zich kon contentreren, dus was het steeds een beetje wikken en wegen. Ik glimlachte een beetje en keek naar mijn zwemgerief dat ik nog aanhad. "Misschien.. euh.. Kan ik me beter omkleden." Grijnsde ik. "Denk je ook niet?"
    Akio.
    Akio.


    Aantal berichten : 279
    Registratiedatum : 08-11-10
    Leeftijd : 27

    Het zwembad. - Pagina 5 Empty Re: Het zwembad.

    Bericht  Akio. do nov 11, 2010 1:08 am

    'Dat is niet erg. Ik heb nog genoeg anderen.' zei ik tegen haar. Ik bekeek haar gezicht even onderzoekend nadat ze haar voet neer gezet had. Ik wilde Sam natuurlijk niet onnodig pijn laten lijden. Ik zag haar ogen even naar Yumi flitsen en hoorde wat ze zei. In haar positie zou ik ook een beetje bang geweest zijn. Ik zou sowieso wel even met Yumi praten. Nieuwsgierig naar haar drankgebruik. 'Lukt het lopen echt?' vroeg ik haar nogmaals.

    Gesponsorde inhoud


    Het zwembad. - Pagina 5 Empty Re: Het zwembad.

    Bericht  Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 12:22 pm