クセルクセスアカデミー

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
クセルクセスアカデミー

Welkom op Xerxes Academy.


+2
Akio.
Xerxes-Senpai
6 plaatsers

    De school tuin

    Yumi
    Yumi


    Aantal berichten : 187
    Registratiedatum : 07-11-10

    De school tuin - Pagina 9 Empty Re: De school tuin

    Bericht  Yumi do nov 18, 2010 11:48 pm

    Ik weet niet, dit is de eerste keer dat ik aan zo'n soort site mee doe. -shameshame- :'x.
    -
    Ik keek op naar de vrouw en keek toen even naar Akio waarna ik slikte. Ik wou hem vertellen dat hij niet mocht op geven, maar ik wou aan de andere kant ook weer niet te dramatisch over komen. Ik hield diep adem en slikte even waarna ik naar Samantha en naar de gevallen stoel keek.
    Akio.
    Akio.


    Aantal berichten : 279
    Registratiedatum : 08-11-10
    Leeftijd : 27

    De school tuin - Pagina 9 Empty Re: De school tuin

    Bericht  Akio. vr nov 19, 2010 2:52 am

    Ik zal het even maken.
    ________

    Ik liet mijn ogen weer dichtvallen om energie te besparen. Ik merkte zelf ook weldat ik aan het leeg bloeden was. En ik was al zo zwak geweest hiervoor.Mijn hoofd deed verschrikkelijk veel pijn, alsof hij uit elkaar kon barsten. Met moeite ademde ik in en uit. Wensend dat ik het zou overleven omdat ik dat nou eenmaal beloofd had. Ik probeerde niet te luisteren naar de harde geluiden.
    Akio.
    Akio.


    Aantal berichten : 279
    Registratiedatum : 08-11-10
    Leeftijd : 27

    De school tuin - Pagina 9 Empty Re: De school tuin

    Bericht  Akio. di nov 23, 2010 8:03 pm

    Later
    -

    Ik was teruggekomen knielde neer bij mijn zwaard dat vol bloed zat. Tot mijn angst en verbazing was het lijk weg, er was niks meer te zien en ik keek even naar wat er in mijn zwaard gekerfd was. Het was een oude taal maar ik kende hem. Mijn hand ging naar de wond. 'Vergif.' fluisterde ik zacht. Hield het dan nooit op schoot er door mijn hoofd. Zacht zuchtte ik en zag het zwaard van mijn vader. Met een beetje trillende handen hield ik het voor mijn gezicht.
    Akio.
    Akio.


    Aantal berichten : 279
    Registratiedatum : 08-11-10
    Leeftijd : 27

    De school tuin - Pagina 9 Empty Re: De school tuin

    Bericht  Akio. di nov 23, 2010 8:22 pm

    Ik hield het zwaard vast en gespte het aan mijn riem. Het stond me niet, dat wist ik best. Het was mijn zwaard ook niet maar ik liep terug en gooide het andere zwaard ergens weg en hoopte dat het nooit meer gevonden zou worden. Rustig liep ik eerst ruchting de ziekenzaal om te kijken of ze daar nog waren.

    Gesponsorde inhoud


    De school tuin - Pagina 9 Empty Re: De school tuin

    Bericht  Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma mei 06, 2024 9:06 pm