クセルクセスアカデミー

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
クセルクセスアカデミー

Welkom op Xerxes Academy.


+4
Chiki
Akio.
Ichiru
Xerxes-Senpai
8 plaatsers

    De bibliotheek

    Ichiru
    Ichiru


    Aantal berichten : 113
    Registratiedatum : 06-11-10

    De bibliotheek - Pagina 6 Empty Re: De bibliotheek

    Bericht  Ichiru di nov 09, 2010 10:13 pm

    Ik merkte nu pas op dat Una was weg gelopen, ik trok mijn wenkbrauw op en zuchte. Veel zorgen had ik nu niet, Una was nou éénmaal zo'n persoon die zei wat ze dacht. Ja dat had ik gemerkt toen ze tekeer ging tegen Shouhei, ik speelde vaag met mijn vingers en dacht na over een onderwerp zodat ik dat boek kon opzoeken.
    Samantha
    Samantha


    Aantal berichten : 181
    Registratiedatum : 06-11-10

    De bibliotheek - Pagina 6 Empty Re: De bibliotheek

    Bericht  Samantha di nov 09, 2010 10:13 pm

    Ik grijnsde kort bij het gedacht en knikte. "Voor mij is alles goed, op een voorwaarden." Ik keek hem ondeugend aan. "Dat jij me komt redden als ik verdrink." Lachtte ik. Wie weet wat er allemaal kon gebeuren. Ik keek hem aan, mijn ogen fonkelde.
    Ayane
    Ayane


    Aantal berichten : 91
    Registratiedatum : 07-11-10

    De bibliotheek - Pagina 6 Empty Re: De bibliotheek

    Bericht  Ayane di nov 09, 2010 10:18 pm

    Ik ging aan een tafeltje zitten. Het boek viel open en kwam op een blad met een vleesetende plant terrecht. 'Ieuw.' Zei ik terwijl ik een vies gezicht trok. Ik las het kleine stukje tekst dat er onder stond. Possurikum Indetacticum, eet alleen dat wat slecht is voor het welzijn van de overlevende wezens, mensachtigen. Ik fronste lichtjes mijn wenkbrouwen. Geen idee wat ik hiervan moest denken.
    Akio.
    Akio.


    Aantal berichten : 279
    Registratiedatum : 08-11-10
    Leeftijd : 27

    De bibliotheek - Pagina 6 Empty Re: De bibliotheek

    Bericht  Akio. di nov 09, 2010 10:19 pm

    Ik grijnsde naa Sam. 'Ik zal je niet eens laten verdrinken. En als het al zover komt dan kom ik je redden. Dat beloof ik.' zei ik met een glimlach tegen haar. Ik was benieuwd naar hoe dit allemaal zou gaan aflopen. 'Maar zullen we daar dan over een paar minuten afspreken, dan kan ik nog even mijn zwemkleding pakken. Die heb ik namelijk neit altijd aan.' zei ik emt een grijns.
    Samantha
    Samantha


    Aantal berichten : 181
    Registratiedatum : 06-11-10

    De bibliotheek - Pagina 6 Empty Re: De bibliotheek

    Bericht  Samantha di nov 09, 2010 10:21 pm

    Ik grinnikte zachtjes en knikte uiteindelijk. "Tot zo dan? Aan het zwembad?" Grijnsde ik. Ik zou proberen zo snel als mogelijk er te zijn. Ik wist dat er hokjes stonden om je op te kleden, dus eigenlijk was het alleen mijn bikini.. Ik keek hem nieuwsgierig aan en deed al een stapje achteruit, maakte aanstalten mijn zwemgerief al te gaan halen.
    Akio.
    Akio.


    Aantal berichten : 279
    Registratiedatum : 08-11-10
    Leeftijd : 27

    De bibliotheek - Pagina 6 Empty Re: De bibliotheek

    Bericht  Akio. di nov 09, 2010 10:25 pm

    Ik grijnste. 'Jep, zometeen bij het zwembad.' zei ik tegen Sam. Daarna pakte ik haar even bij haar schouders en draaide haar om. 'Vooruit loopt makkelijker.' zei ik met een grijns tegen haar. Ik zou zo snel mogenlijk bij het zwembad zijn, een zwembroek was makkelijk aan te trekken.
    Samantha
    Samantha


    Aantal berichten : 181
    Registratiedatum : 06-11-10

    De bibliotheek - Pagina 6 Empty Re: De bibliotheek

    Bericht  Samantha di nov 09, 2010 10:28 pm

    Ik voelde zijn handen op mijn schouders en kon niets anders doen van vooruit lopen. Ik boog mijn hoofd iets naar achteren, zodat ik zijn gezicht half kon zijn en lachte. Ik keek weer gewoon en liep maar vooruit. Uiteindelijk loste hij en ik ging in de richting van de meisjes zaal, hij in de richting van de jongenszaal.. Ik had mijn koffer ergens gezet, mijn bed.. al die bedden leken zo hard op elkaar. Ik deed de deur open en zag niemand..

    - Gone ~ Meisjesslaapzalen. c: -
    Akio.
    Akio.


    Aantal berichten : 279
    Registratiedatum : 08-11-10
    Leeftijd : 27

    De bibliotheek - Pagina 6 Empty Re: De bibliotheek

    Bericht  Akio. di nov 09, 2010 10:34 pm

    Ik grijnste en keek naar Sam. Ik liep met haar mee maar ging de jongenszaal in in plaats van de meisjeszaal. ik had een glimlachje op mijn gezicht, ik had er zin in.

    - Gone..
    Ayane
    Ayane


    Aantal berichten : 91
    Registratiedatum : 07-11-10

    De bibliotheek - Pagina 6 Empty Re: De bibliotheek

    Bericht  Ayane di nov 09, 2010 11:11 pm

    Ik bladerde wat door in het boek. Het interesseerde me absoluut niet. Ik zuchtte. Waarom waren bibliotheken altijd zo saai? Nooit eens een gemakkelijk boek...

    Gesponsorde inhoud


    De bibliotheek - Pagina 6 Empty Re: De bibliotheek

    Bericht  Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 3:24 pm