クセルクセスアカデミー

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
クセルクセスアカデミー

Welkom op Xerxes Academy.


2 plaatsers

    Meisjes zaal

    Xerxes-Senpai
    Xerxes-Senpai
    Admin


    Aantal berichten : 24
    Registratiedatum : 06-11-10

    Meisjes zaal Empty Meisjes zaal

    Bericht  Xerxes-Senpai za nov 06, 2010 6:40 pm

    Alleen onze dames slapen hier! (Logisch)
    Samantha
    Samantha


    Aantal berichten : 181
    Registratiedatum : 06-11-10

    Meisjes zaal Empty Re: Meisjes zaal

    Bericht  Samantha di nov 09, 2010 10:34 pm

    Ik beet op mijn lippen en keek eens rond, waar had ik mijn tas nu weer gezet..? Ik ging alle bedden af tot ik uiteindelijk mijn zak naast het bed zat staan. Voorzichtig tilde ik hem op en hoorde Oliver Miauwen. "Oll, ssst. Hou je stil of je moet weg." De kat keek mij smekend aan en ik schudde mijn hoofd. Ik begon door mijn zak te zoeken naar mijn bikini. Eerst vond ik het bovenstuk, dan het onderstuk. Ook haalde ik er een handdoek uit en keek de kat aan die op mijn bed was gesprongen. Ik gaf Oll eens een korte aai en drukte mijn lippen op zijn hoofd. Het was een lappe kat, hij had bruine vlekken, zwarte vlekken en vele witten poten. Een roos neusje met een zwart vlekje er op. Ik zag mijn tas opvliegen, en langzaam dalen op de grond. Ik glimlachte tevreden. "Wens me geluk." Grijnsde ik. Ik hoorde hem weer miauwen en ging met mijn hand over zijn lichaam. "Tot zo." Ik liep met mijn gerief verder, de deur uit en sloot hem weer.

    - Gone, naar zwembaaad. 8D -

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu ma mei 06, 2024 5:06 pm