クセルクセスアカデミー

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
クセルクセスアカデミー

Welkom op Xerxes Academy.


3 plaatsers

    Jongens zaal.

    Xerxes-Senpai
    Xerxes-Senpai
    Admin


    Aantal berichten : 24
    Registratiedatum : 06-11-10

    Jongens zaal. Empty Jongens zaal.

    Bericht  Xerxes-Senpai za nov 06, 2010 6:39 pm

    Alleen de jongens slapen hier (Logisch)
    Akio.
    Akio.


    Aantal berichten : 279
    Registratiedatum : 08-11-10
    Leeftijd : 27

    Jongens zaal. Empty Re: Jongens zaal.

    Bericht  Akio. di nov 09, 2010 8:37 pm

    Ik zette mijn tas op mijn bed. Aan het voeteneinde en ging zelf op mijn bed zitten. Ik voelde wel dat het een goed bed was, gelukkig. Dat zou ik wel nodig hebben aangezien ik al snel gebroken was als ik een paar nachten gejaagd had en dan ook nog energiek overdag was. Ik grijnste een beetje en keek rond. Ik vond het akelig stil
    Akio.
    Akio.


    Aantal berichten : 279
    Registratiedatum : 08-11-10
    Leeftijd : 27

    Jongens zaal. Empty Re: Jongens zaal.

    Bericht  Akio. di nov 09, 2010 8:46 pm

    Ik verplaatste me en ging op bed liggen. Van wat water maakte ik een ijsballetje en begon ermee te gooien. En in de lucht telkens te veranderen. In ijspegels, in vierkantjes. En zo ging ik maar door. Het dode de tijd. Ik kon heel goed eenzaam zijn. Toch voelde die hier niet echt op zijn plek. Ik vroeg me af waar de andere jongens waren. Ik was toch niet per ongeluk in de meisjeszaal beland.
    Chiki
    Chiki


    Aantal berichten : 30
    Registratiedatum : 07-11-10

    Jongens zaal. Empty Re: Jongens zaal.

    Bericht  Chiki di nov 09, 2010 9:00 pm

    Met mijn tas over mijn schouder teleporteerde ik naar de jongensslaapkamer. Ik liet mijn tas vallen op een Random bed dat vrij was. Ik lette niet echt op de andere persoon in de kamer. Unlike andere mensen had ik niet de behoefte om iedereen te leren kennen.
    Akio.
    Akio.


    Aantal berichten : 279
    Registratiedatum : 08-11-10
    Leeftijd : 27

    Jongens zaal. Empty Re: Jongens zaal.

    Bericht  Akio. di nov 09, 2010 9:06 pm

    Ik keek even op naar de jongen die binnen kwam en zijn tas kennelijk geteleporteerd had. Ik ging door met het gooien van mijn nu ijs ijsje. Het zag er goed uit vond ik. Eigenlijk moest ik natuurlijk op een andere manier mijn kracht oefenen maar daar had ik nu geen zin in.
    Chiki
    Chiki


    Aantal berichten : 30
    Registratiedatum : 07-11-10

    Jongens zaal. Empty Re: Jongens zaal.

    Bericht  Chiki di nov 09, 2010 9:09 pm

    ' Ik hou mijn bed graag droog ' zei ik droogjes op een toon die Una en ik zowat samen ontwikkeld hadden. Ik streek met mijn hand door mijn haar en bedacht me dat ik haar al een tijd niet gezien had. Normaal waren we altijd 24/7 bij elkaar.
    Akio.
    Akio.


    Aantal berichten : 279
    Registratiedatum : 08-11-10
    Leeftijd : 27

    Jongens zaal. Empty Re: Jongens zaal.

    Bericht  Akio. di nov 09, 2010 9:12 pm

    Ik keek even naar de jongen. 'Natuurlijk, ik ook. Maar ik zou er niet mee gooien als ik niet zeker wist dat dit dingen het zou houden.' zei ik rustig tegen de jongen. Ik gooide door. Het was nu een driehoek en daarna werd het een cilinder. Ik probeerde echt de onbekendste vormen uit.
    Akio.
    Akio.


    Aantal berichten : 279
    Registratiedatum : 08-11-10
    Leeftijd : 27

    Jongens zaal. Empty Re: Jongens zaal.

    Bericht  Akio. di nov 09, 2010 10:37 pm

    Ik ging rechtop zitten. Ik pakte nu snel mijn zwembroek nadat ik het ijs in een zak had gedaan. 'Nou tot ziens.' zei ik maar tegen de jongen. Ik zou hem vast nog wel een keer zien aangezien we hier met z'n allen sliepen. Ik liep met mijn zwembroek en een handdoek en een bal de zaal uit. Op weg naar het zwembad,

    - Gone.

    Gesponsorde inhoud


    Jongens zaal. Empty Re: Jongens zaal.

    Bericht  Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu ma mei 06, 2024 8:30 pm