クセルクセスアカデミー

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
クセルクセスアカデミー

Welkom op Xerxes Academy.


2 plaatsers

    De snoepwinkel in het kleine dorpje.

    Akio.
    Akio.


    Aantal berichten : 279
    Registratiedatum : 08-11-10
    Leeftijd : 27

    De snoepwinkel in het kleine dorpje. Empty De snoepwinkel in het kleine dorpje.

    Bericht  Akio. wo nov 10, 2010 4:40 pm

    Deze snoepwinkel is echt ze zevende hemel van mensen die van snoep houden. Zelfs mense die een hekel hebben aan zoetigheid kijken er nog wel eens rond. De kleurtjes, het zijn er zo veel. Deze snoepwinkel wordt gerund door een hele vriendelijke vrouw genaamd Xami. Soms lopen haar drie kinderen door de winkel. Dat zijn ook drie schatjes van kinderen. Haar man leeft niet meer, door vampieren wordt er gezegd maar ga daar maar niet verder op in.

    Aantal personen: Maximaal 20
    Regels: Nou, niet stelen of iets kapotmaken.
    Akio.
    Akio.


    Aantal berichten : 279
    Registratiedatum : 08-11-10
    Leeftijd : 27

    De snoepwinkel in het kleine dorpje. Empty Re: De snoepwinkel in het kleine dorpje.

    Bericht  Akio. wo nov 10, 2010 4:45 pm

    Ik liep door de straat en keek rond. Mijn mond viel haast open toen ik de snoepwinkel zag. Snel stak ik mijn handen in mijn zakken nadat ik de winkel binnen gelopen was. Het was echt mijn zevende hemel. Zó veel zoetigheid! Ongelooflijk. de vrouw keek glimlachend naar mij toen ze mijhn reactie zag en ik glimlachte vriendelijk terug want zij was degene die voor deze hemelse heerlijkheid gezorgd had. Je kon er aan zien dat ze bijna alles zelf maakte.
    Akio.
    Akio.


    Aantal berichten : 279
    Registratiedatum : 08-11-10
    Leeftijd : 27

    De snoepwinkel in het kleine dorpje. Empty Re: De snoepwinkel in het kleine dorpje.

    Bericht  Akio. wo nov 10, 2010 5:56 pm

    Ik stond bij de lolly's te kijken toen ik ineens iets aan bijn rechterbeen voelde. Ik keek even naar beneden en zag een klein meisje dat haar armen om mijn been geslagen had en het innig knuffelde. Het maakte me glimlachen. Ik pakte haar even voorzichtig op en keek haar in haar blauwe ogen. 'Hoi.' zei ik zachtjes tegen haar. Ik zag de vrouw een beetje vertederd kijken in mijn ooghoeken maar richtte me daarna weer op het kleine meisje dat er geen probleem van had gemaakt dat ik haar opgetild had.
    Akio.
    Akio.


    Aantal berichten : 279
    Registratiedatum : 08-11-10
    Leeftijd : 27

    De snoepwinkel in het kleine dorpje. Empty Re: De snoepwinkel in het kleine dorpje.

    Bericht  Akio. do nov 11, 2010 9:31 am

    Ik had nog even gepraat met het meisje maar ze wilde al weer snel naar haar moeder toe dus zette ik haar neer en gelijk liep ze weg. Zelf begon ik nu rond te kijken want ik wilde zeker weten wel wat meenemen. Soms vond ik mezelf echt hopeloos omdat ik zo verslaafd was. Maar vroeger was ik verslaafd aan roken dus dit was min of meer mijn afkickmiddel.
    Ichiru
    Ichiru


    Aantal berichten : 113
    Registratiedatum : 06-11-10

    De snoepwinkel in het kleine dorpje. Empty Re: De snoepwinkel in het kleine dorpje.

    Bericht  Ichiru do nov 11, 2010 9:24 pm

    Ik kwam vanuit het dorp in de snoep winkel terecht, ik was een beetje verdwaalt maar dat maakte niet uit. Ik zou vast wel wat chocolade repen meenemen voor op school, ik mocht eigenlijk nooit chocolade van mijn volk. Omdat ik dat super druk, raar en of irritand werd.
    Akio.
    Akio.


    Aantal berichten : 279
    Registratiedatum : 08-11-10
    Leeftijd : 27

    De snoepwinkel in het kleine dorpje. Empty Re: De snoepwinkel in het kleine dorpje.

    Bericht  Akio. do nov 11, 2010 10:07 pm

    Ik keek om naar degene die ook in de snoepwinkel verscheen. Het was de jongen met de witte haren maar veel aandacht richtte ik er niet op want de lolly's trokken echt mijn aandacht. Allerlei kleuren, zoveel verschillende vormen. Ik vond het zo gaaf,
    Ichiru
    Ichiru


    Aantal berichten : 113
    Registratiedatum : 06-11-10

    De snoepwinkel in het kleine dorpje. Empty Re: De snoepwinkel in het kleine dorpje.

    Bericht  Ichiru do nov 11, 2010 10:24 pm

    Ik liep rustig naar de chocolade afdeling, Ik keek via mijn ooghoeken en zag een jongen die ik eerste had gezien. Hij stond bij Sam en het andere vampier meisje, ik hoorde dat hij half vampier was. Ik zuchte en keek kieskeurig.
    Akio.
    Akio.


    Aantal berichten : 279
    Registratiedatum : 08-11-10
    Leeftijd : 27

    De snoepwinkel in het kleine dorpje. Empty Re: De snoepwinkel in het kleine dorpje.

    Bericht  Akio. do nov 11, 2010 10:34 pm

    Ik pakte een witte lolly die een zwart ruitig patroon had. Ik grijnste een beetje. Ik was benieuwd naar de smaak. Ik liep iets naar rechts omdat daar de chocolade koekjes lagen. In mijn ooghoeken keek ik even naar de jongen.
    Ichiru
    Ichiru


    Aantal berichten : 113
    Registratiedatum : 06-11-10

    De snoepwinkel in het kleine dorpje. Empty Re: De snoepwinkel in het kleine dorpje.

    Bericht  Ichiru do nov 11, 2010 10:55 pm

    Ik pakte een witte reep chocolade met van die knetter dingen erin, als je van die knetter balletjes in je mond had knetterde ze in je mond en hoorde je ze. Dat vond ik altijd zo grappig, en grinnike zachtjes en keek door. Niet wetent dat de vampier knul vlakbij was.
    Akio.
    Akio.


    Aantal berichten : 279
    Registratiedatum : 08-11-10
    Leeftijd : 27

    De snoepwinkel in het kleine dorpje. Empty Re: De snoepwinkel in het kleine dorpje.

    Bericht  Akio. do nov 11, 2010 11:09 pm

    Ik pakte een zakje met koekjes. Ze zagen er echt lekker uit. Ik had moeite met het inhouden van mezelf omdat ik ze op wilde eten. Ik liet de jongen even voor wat het was want ik wilde even door gaan in de zevende snoepjes hemel. Ik wist eigenlijk zijn naam niet eens en ook niet wat hij was.

    Gesponsorde inhoud


    De snoepwinkel in het kleine dorpje. Empty Re: De snoepwinkel in het kleine dorpje.

    Bericht  Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu zo mei 19, 2024 8:20 am