クセルクセスアカデミー

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
クセルクセスアカデミー

Welkom op Xerxes Academy.


4 plaatsers

    Shouhei Tachibana

    Shouhei
    Shouhei


    Aantal berichten : 27
    Registratiedatum : 07-11-10

    Shouhei Tachibana Empty Shouhei Tachibana

    Bericht  Shouhei zo nov 07, 2010 7:09 pm

    Volledige naam: Shouhei Yuuko Tachibana
    Leeftijd: 17½
    Wezen: Shouhei is maar een kwart elf, aangezien zijn grootmoeder van het Elfen ras afstamde en is getrouwd met een gewoon mens waarmee ze toen Shouhei's vader heeft gebaard.

    Specialiteit: Shouhei heeft snelle reflexen en heeft een mooi getraind soepel lichaam, daarom is hij een goede vechter. Hij geeft de voorkeur aan kleine wapens, denk aan gifpijlen, messen en werpsterren. Magie en grote onhandige wapens is niet voor hem besteed.
    Geslacht: Mannelijk
    Lengte: 1.76
    Uiterlijk: Shouhei is best ijdel en doet er alles aan om er goed uit te zien. Hij heeft een gladde verzorgde huid. Er hangt altijd een zacht aroma van rozenbladeren en dure aftershave om hem heen. Zijn haar is zoals bij de meeste Japanse jongens zwart en zijn huid is vrij bleek. Hij heeft donkere grote amandelvormige ogen en is vrij tenger gebouwd. Shouhei heeft een basic kledingstijl en volgt de mode. Hij is knap en dat weet hij maar al te goed..
    Innerlijk: Shouhei is een aardige gozer. Mensen gaan graag met hem om omdat hij een vlotte babbel heeft en lekker nuchter tegen dingen aan kijkt. Soms kan hij nogal sloom overkomen en dat roept ergens bij vele mensen op. Shouhei heeft dus altijd alle tijd van de wereld. Hij heeft een vlotte babbel en beschikt over vele charmes. Mensen verleiden is altijd zijn grootste hobby geweest, hij houd ervan om te weten dat hij iemand totaal in zijn macht kan hebben. Hij komt soms wat sluw en gemeen uit de hoek en is van heel spontaan en knuffel baar opeens geprikkeld en driftig. Maar zelden laat hij echt zijn gevoelige kanten zien, dat heeft zijn voordelen maar brengt ook de vele nadelen met zich mee; mensen vergeten soms dat hij gevoelens heeft en zeggen kwetsende dingen tegen hem. Shouhei heeft dan misschien een grote mond, hij voelt zich nog altijd heel kwetsbaar tegenover de mensen waar hij echt om geeft.
    Verleden: Shouhei is als kind gepest, en dat is hem altijd bij gebleven. Hij was een klein mollig jongetje met een rood hoofd en een onzekere grijns. Op zijn 12de besloot hij dat hij zou veranderen. Hij begon af te vallen en meer aandacht te besteden aan zijn look's. Opeens werd hij door vele aanbeden, dit vond hij fijn. Maar het maakte hem soms ook bitter, in de wereld was alles wat telde het uiterlijk. Als dat goed was, dan had je een goed leven. Het was maar zoete koek dat het innerlijk telde. Shouhei kon het goed met zijn broers en zussen vinden. (Word nog aangepast, maar ik ben nu een beetje out of inspiration.)
    Huisdier: Shouhei heeft geen huisdier.
    Extra informatie: Hij word nog met de tijd aangepast!
    Door wie gespeelt: Sacha
    Uiterlijk van personage:
    Shouhei Tachibana 30atfyu
    Noriko-san~
    Noriko-san~


    Aantal berichten : 29
    Registratiedatum : 07-11-10
    Leeftijd : 29

    Shouhei Tachibana Empty Re: Shouhei Tachibana

    Bericht  Noriko-san~ zo nov 07, 2010 7:10 pm

    *faint*

    Hell,he's kee-yoot :3
    Xerxes-Senpai
    Xerxes-Senpai
    Admin


    Aantal berichten : 24
    Registratiedatum : 06-11-10

    Shouhei Tachibana Empty Re: Shouhei Tachibana

    Bericht  Xerxes-Senpai zo nov 07, 2010 7:14 pm

    Goed gekeurt.<3
    Ayane
    Ayane


    Aantal berichten : 91
    Registratiedatum : 07-11-10

    Shouhei Tachibana Empty Re: Shouhei Tachibana

    Bericht  Ayane zo nov 07, 2010 7:15 pm

    Hij doet me aan mijn ex denken. ;o
    Shouhei
    Shouhei


    Aantal berichten : 27
    Registratiedatum : 07-11-10

    Shouhei Tachibana Empty Re: Shouhei Tachibana

    Bericht  Shouhei zo nov 07, 2010 7:39 pm

    Ayane schreef:Hij doet me aan mijn ex denken. ;o

    O jeetje, I'm not sure if that's a good thing..? xdd
    Ayane
    Ayane


    Aantal berichten : 91
    Registratiedatum : 07-11-10

    Shouhei Tachibana Empty Re: Shouhei Tachibana

    Bericht  Ayane zo nov 07, 2010 7:47 pm

    Shouhei schreef:
    Ayane schreef:Hij doet me aan mijn ex denken. ;o

    O jeetje, I'm not sure if that's a good thing..? xdd

    Bwa, het gaat nog. xd

    Gesponsorde inhoud


    Shouhei Tachibana Empty Re: Shouhei Tachibana

    Bericht  Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 11:57 am